A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét.
Üzleti minősítési rendszert indított a Vállalható Üzleti Kultúráért kezdeményezést működtető Bridge Budapest Egyesület és az Opten Informatikai Kft.
Az új minősítési rendszer segítséget ad megbízható üzleti partnerek kereséséhez. A cél a jelenleg mintegy 1000 üzleti szereplőből álló közösség erősítése, hogy lehetőség legyen az önellenőrző teszten túl egy magasabb szintű minősítés megszerzésére. A minősítési rendszerben alapszintet jelentő Vállalható Üzleti Szereplő címet az a vállalkozás kaphatja meg, amelyik a Bridge Budapest önellenőrző tesztjén legalább 80 százalékot elér, őket külön nem ellenőrzik, megbíznak a kitöltő szavában.
A Minősített Vállalható Üzleti Szereplő cím megszerzéséhez az önellenőrzésen túl az Opten áttekinti a cég működését nyilvános adatok alapján. A Jópéldák kategóriába azok a Vállalható Üzleti Szereplők tartozhatnak, akik értékes, implementálható, példaértékű projektet, kezdeményezést, működési formát hoznak létre. A Minősített Üzleti Szereplők közül Nagykövetté válhat, aki az ügy hírvivőjeként üzleti történetét, tapasztalatát megosztja a nyilvánossággal.
A Bridge Budapest magyar vállalkozók által 2013-ban alapított nonprofit szervezet, az egyesület célja, hogy működésével fejlessze a meglévő üzleti kultúrát Magyarországon. Ennek keretében indították el korábban a cégek transzparens működését elismerő Vállalható Üzleti Kultúráért kezdeményezést. A Bridge Budapest február 11-től folyamatosan közzéteszi a minősített üzleti szereplők cégneveit.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml