Egy 72 éves brit turista súlyos sérüléseket szenvedett Romániában, miután egy medve megtámadta.
Az EU-n belül öt év alatt 34 százalékról 50 százalékra nőtt azoknak a vállalkozásoknak az aránya, amelyek legalább egy közösségi média felületen aktívak. Ez elég meglepő szám, hiszen ma már nehéz elképzelni, hogy anélkül tudjon érvényesülni egy cég, hogy jelen lenne legalább egy felületen az interneten, viszont a friss kutatás adatai szerint Magyarországon még rosszabb a helyzet. Öt év alatt 26 százalékról csak 38 százalékra sikerült javítani a közösségi médiában aktív cégek arányát. Egyes országokhoz képest, mint Norvégia és Dánia jelentősen el vagyunk maradva, de Málta vagy Izland is sokkal járnak előttünk.
Még nem volt olyan régen, alig egy hónapja, hogy a Lidl rövid időre felrobbantotta az internetet azzal, hogy a svéd húsgolyót ajánló posztjában félre nem érthető módon utalt az IKEA-ra, amelyre a üzlethálózat azonnal reagált is. Ami ezután történt, az valószínűleg meglepte a boltláncot is: vég nélkül özönlöttek a kommentek, bujtatott marketing szövegekkel.
Rengeteg cég magyar facebook-oldala használta ki az adódó ingyen reklámlehetőséget. Viszont az általános statisztikák szerint még így is sereghajtók vagyunk az EU országai közt: a magyar vállalkozásoknak mindössze 38 százaléka aktív a közösségi médiában. Az uniós országok átlaga 2019-ben 50 százalék volt az Eurostat adatai szerint.
Míg 2014-ben még csak a vállalkozások 34 százaléka használta aktívan legalább az egyik közösségi média felületet, addig ez 2019-re 50 százalékra emelkedett az Európai Unióban. Az európai országok között Málta jár az élen, itt a vállalkozások 84 százaléka használja a közösségi médiát, Norvégia a második a maga 76 százalékával, mögötte Dánia és Izland 75-75 százalékkal. A top5-be még befért Hollandia is 74 százalékkal.
A legmaradibbak a cégek Romániában a vizsgált országok közül, itt 33 százalék van jelen az online közösségi térben, amely 2014-ben is 22 százalék volt, tehát sokat nem nőtt. Bulgária (34%) és Lengyelország (37%) sem szerepelt túl fényesen ebben a statisztikában, viszont ami a legszomorúbb: hazánk hátulról a negyedik helyet foglalja el: 38 százalék csak a közösségi média felületen jelen lévő cégek aránya. Szlovákia (42%), Szerbia (49%), Szlovénia (50%), Horvátország (52%), Ausztria (60%) mind előttünk vannak.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Sokat nem is javítottunk az eredményeinken 2014 óta: akkor 26 százalék volt ez az arány. A legtöbbet az Egyesült Királyság, Dánia, Belgium, Luxemburg és Finnország javított a szósöl média használatán céges szinten: 25 százalékot vagy afelett. A legkevesebbet Bulgária javított, mindössze 6 százalékot.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ledöbbentek a méhészek az idei tavaszon
- Veteránautós esemény jön Esztergomban
- Nem mindennapi világbajnokságot rendeznek idén Szegeden
- Óriási pusztítást végeztek a hódok a Hármas-Körösnél
- A nyugat-antarktiszi jégtakaró számára még van remény – tanulmány
- BL negyeddöntőt játszik ma a Telekom Veszprém kézilabda csapata - sport a tévében