Már lehet jelentkezni a nyári fesztiválokra önkéntesnek, a résztvevők bepillantást is nyerhetnek a működésbe.
Már rá sem néznek az ezer forintos órabér alatti munkalehetőségekre a fiatalok. A diákszövetkezetek szerint egyre kevesebb diák akar dolgozni, mialatt a munkahelyek száma nőtt.
Az ország legnagyobb diákszövetkezetei szerint a fiatalok ezer forint alatti órabért kínáló munkákra már rá sem néznek - írja a Világgazdaság. Kolozsváry Júlia, a MŰISZ Iskolaszövetkezet munkatársa azt is elmondta a lapnak, hogy a munkavállalói kedv a diákok körében az elmúlt években visszaesett, a munkahelyek száma viszont nőtt. Ennek ellenére vannak olyan pozíciók, amikre nagy a túljelentkezés, ezért az adott cég többkörös interjú során dönti el, hogy ki lesz a megfelelő munkavállaló.
Baksay-Szabó Ádám, az Y Generáció Iskolaszövetkezet igazgatósági tagja elmondta, tavasszal nagyjából 20 százalékkal nő meg a munkát keresők száma. Ilyenkor kezdenek a diákok körbenézni, kipróbálni, hogy milyen munkát vállaljanak a nyárra.
Majzik Nándor, a Meló-Diák Iskolaszövetkezet cégvezetője a saját tapasztalatairól azt mondta, a diákok általában 1000-1500 forintos bruttó órabérért dolgoznak, amiből aztán 15 százalékos személyi jövedelemadót fizetnek. Majzik azt is elmondta, hogy a vizsgaidőszakok alatt akár 10-30 százalékkal is magasabb bért adnak a cégek.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban