A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét.
Egyre több angol, orosz, holland, olasz pár választja Magyarországot esküvője helyszínéül, de a házasságipar szereplőinek enélkül sincs oka panaszra: bár a gazdasági válság anyagilag megfontoltabbá tette az embereket, a házasságok száma folyamatosan nő, a magyar fiatalok pedig igényesek és vágynak a rendhagyóra - írja a Világgazdaság.
Az elmúlt években egyre több a házasságkötés Magyarországon. A helyiek, és a külföldiek is szívesebben házasodnak. Ez utóbbi esetben népszerű helyszín Lillafüred, a gödöllői Grassalkovich kastély vagy éppen a tihanyi apátság, illetve a Balaton. A párok a teljes násznéppel együtt érkeznek, és 2-3 napot töltenek Magyarországon, általában ötcsillagos szállodákban. Az esküvő után, amire jellemzően 3-5 millió forintot költenek.
A magyarok igyekeznek megfelelni a trendeknek: inkább egy évvel elhalasztják a szertartást, hogy összegyűjthessék a galamb-, pillangóröptetéshez, lufipostához, a 3D-s ceremóniához vagy éppen a tűzijátékhoz szükséges összeget. Egy házasságkötés 60-80 vendéggel és az azt követő ünnepléssel nemigen oldható meg 2 millió forint alatt.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Juhász Péter lesz Szentgyörgyvölgyi Péter kihívója az V. kerületben
- Világháborús gránátra futott a kombájn Szerencsnél
- Washingtonból hívták telefonon Izraelt
- Az ukrán elnök megölését tervezték lengyel-orosz összefogással
- Ukrajna érdemrenddel tünteti ki Alain Delont
- Máris itt a Kínai Nagydíj - sport a tévében