A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét.
A Magyar Suzuki tavaly decemberben megkezdte a hibrid járművek sorozatgyártását esztergomi üzemében, sőt az idei évben kizárólag hibrid meghajtású személygépkocsikat tervez előállítani az Európai Uniós piac számára.
Az új bevezetésnek köszönhetően a Magyar Suzuki Zrt. a tervek szerint 70 százalékban hibrid meghajtású autót gyárt esztergomi üzemében 2020-ban, 85 százalékban exportra. A legnépszerűbb hazai gyártású újautók 2019 decembere óta kizárólag hibrid változatban gurulnak le a gyártósorról az EU számára, ezzel a vezető autóipari vállalat az egyetlen hazai gyártó a szektorban, amely kizárólag hibridet készít az uniós országok számára - áll a vállalat sajtóközleményében.
A vállalat a hibrid gyártás esztergomi bevezetésével tovább szeretné erősíteni gazdasági szerepét az országban és a régióban. Krisztián Róbert, a Magyar Suzuki Zrt. operatív igazgatója elmondta:
Az irány: elektromobilitás
Az új, 48 Voltos ISG technológiával felszerelt Suzuki hibrid modellek a tapasztalatok szerint 15-20 százalékkal csökkentik a fogyasztást és a szén-dioxid-kibocsátás mértékét hagyományos megfelelőjükkel szemben, ugyanakkor könnyebbek és kisebbek, mint más teljes hibrid, illetve plug-in hibrid rendszerek. Ezzel pedig nemcsak gazdaságosabbak, de lendületes teljesítményt is biztosítanak. A fenntartható járműgyártás térhódításával összhangban a Suzuki anyavállalata már hosszú évek óta a hibrid technológia és modellek fejlesztésére összpontosít, a piaci trendekkel, igényekkel és a szabályozási környezettel összhangban - írják.
A vállalat mindemellett együttműködést folytat a Toyotával az elektromos autók bevezetésére az indiai piacon. Így a legtöbb közös projekt a Suzuki legnagyobb piacán valósul meg, de Európában is segítik egymást a japán járműgyártók. A két fél többek között az autonóm vezetési rendszerek kifejlesztésén is közösen dolgozik.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Mégsem a luxusüzlet kirablóit fogták el, újabb fordulat az ügyben
- Sulyok Tamás fogadta a svájci elnököt
- Babaváró hitel: nem születik baba? Íme a következmények!
- Szombat délutánig jelentkezhetnek a tévék, rádiók az NVB-nél
- Vitézy Dávid programadója: Gyurcsányozás és Budapest-ellenes minisztérium helyett a város legyen a középpontban!
- Az első 5 helyen különböző csapat pilótái végeztek - őrületesen kezdődött a kínai F1-hétvége