A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét.
Aggódnak a turizmusban érdekelt cégek Nagy-Britannia Európai Unióból való kilépési szándéka miatt - írja a Világgazdaság.
A napilap a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai alapján azt írta, hogy az Egyesült Királyság állampolgárai a legnagyobb utazók közé tartoznak a világon: 2015-ben csaknem 66 milliószor utaztak külföldre, 682 millió napot töltöttek el a célországokban, és 39 milliárd fontot (16 669 milliárd forintot) költöttek. Mint kiemelték: Európában a németek után ők költik a legtöbbet utazásaik során, így az európai turizmus számára nem mindegy, hogy a gyenge font hosszabb távon visszafogja-e a brit turisták vásárlóerejét.
A cikk szerint a magyar turizmust és vendéglátóipart is érzékenyen érintené a brit utazók elmaradása vagy költekezési hajlandóságának csökkenése. Bár tavaly a brit turisták kevesebb mint 1 százaléka kereste fel Magyarországot, a szigetországbeli turisták forgalmának növekedése a legdinamikusabb - írta a napilap, kiemelve: a brit látogatók száma 2010-hez képest kétharmadával, a vendégéjszakák száma háromnegyedével nőtt. A tavaly Magyarországra látogató 588 ezer brit turista összesen 72,3 milliárd forintot költött itt, vagyis egy utazó egy nap alatt mintegy 24 ezer forintot. A britek magyarországi turisztikai kiadásait tekintve - folyó áron - 2010-hez képest 87 százalékos emelkedést mért a KSH.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza