Bakó Balázs, a Magyar Utazási Irodák Szövetségének szóvivőj az eset kapcsán felhívta a figyelmet a tudatos fogyasztói magatartás fotósságára.
Csúnya bírságot kapott Kulcsár Edina és Csuti cége: megúszhatták volna, ha betartják az előírást
Megbírságolt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) többek között Kulcsár Edina és Csuti cégét. Közleményük szerint a hivatal a három magyar influencer-ügynökségre összesen 900 ezer forint bírságot szabott ki egy sms-játék kapcsán.
A megbírságolt cégek között a válófélben lévő Kulcsár Edina és Csuti cége is: a Social Guru Magyarország Kft - számolt be az rtl.hu. Mint írják, a GVH tavaly májusban 350 milliós bírságot szabott ki egy külföldi cégre az Ask Bongo nevű mobiljáték miatt. A játék ausztrál működtetője burkolt reklámokkal, a költséget elhallgatva igyekezett emelt díjas SMS-ek küldésére bírni gyermekeket.
A GVH közölte, hogy az ügyben megállapították három hazai influenszer-ügynökség és egy webtartalom-gyártó felelősségét is, de – együttműködésükre tekintettel – bírságolás helyett a jövőbeni jogkövetést elősegítő programokat írt elő számukra. Amikor azonban ellenőrizték, hogy teljesítik-e a számukra előírt kötelezettségeket, kiderült hárman késve, vagy hiányosan dokumentálva hajtották végre a hatóság által előírt programot. Ezek között a cégek között volt Kulcsár Edina és Csuti cége is. A pár válása egyébként nyugodtan zajlik, a gyerekekkel kapcsolatos, az anyagi és a céges ügyekben is dűlőre jutottak egymással.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Itthon még nem engedélyezik, külföldön már hódít az erkélynapelem
- Gyászol a Diósgyőr focicsapata és szurkolói - elhunyt Tatár György
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell