A legendás Gundel étterem után a történelmi Centrál Kávéház is újraéledt 2022-ben.
A Budapest Gyógyfürdői (BGYH) Zrt. által üzemeltetett fürdőket és strandokat 2019-ben több mint 5 millió vendég kereste fel, ami az előző évi forgalomhoz képest közel 13 százalékos növekedést jelent - közölte a BGYHl pénteken.
A közlemény szerint a kitűnő eredmény elsősorban a folyamatos fürdőfejlesztéseknek és a Budapestre irányuló, folyamatosan növekvő turisztikai forgalomnak köszönhető. A vendégforgalom 2010-hez képest 72 százalékos növekedést mutat. Kiemelik, hogy a társaság várható 2019-es bevétele meghaladja a 18,3 milliárd forintot, ami az előző évi bevételekhez képest 20 százalékos növekedés. Az elemzés szerint a fürdők kimagasló forgalmat bonyolítottak tavaly decemberben, az év utolsó hónapjában több mint 430 ezer látogató érkezett a fürdőkbe. Az összes állandó fürdő vendégforgalma közül kiemelkedett a 2018 őszén kibővült Csillaghegyi Árpád Forrásfürdő, valamint a zuglói Paskál fürdő. A Pesterzsébeti Jódos-Sós Gyógy- és Strandfürdő szintén beváltotta a beruházásához fűzött reményeket, a 2019 júliusában újra nyitott fürdőt tavaly több mint 120 ezer vendég kereste fel.
A fürdők közül a legnagyobb forgalmat 2019-ben is a Széchenyi Gyógyfürdő bonyolította, amely a forgalmát 8 százalékkal növelte. A fürdő tavaly közel 1,8 millió vendéget fogadott, ez a BGYH összforgalmának több mint 35 százalékát teszi ki. Csak decemberben a Széchenyi fürdő napijegyes vendégforgalma közel 14 százalékkal emelkedett az előző év decemberéhez képest.
Tavaly a budapesti fürdőkben több mint 400 forgatócsoportot, sajtó munkatársat fogadtak a világ minden tájáról.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml