A színe miatt kék kártyaként emlegetett Európai Egészségbiztosítási Kártya érvényessége idén év elejétől megváltozott.
A Netrisk.hu adatai szerint a külföldre induló síelők naponta átlagosan 820 forintért kötöttek utasbiztosítást az idei síszezon eddigi időszakában. Ez az összeg mintegy 8 százalékkal magasabb a tavalyi hasonló értéknél. A sízők többsége hosszú hétvégére utazik, 72 százalékban osztrák, 11 százalékban szlovákiai úti céllal.
2018-ban az utasbiztosítások átlagdíja 600 forint volt a vezető online biztosításközvetítő portálon, a síbiztosításokra kötött 820 forint ennél 37 százalékkal magasabb. Ezért a többletért a síelni indulók pótlólagos szolgáltatásokat, illetve magasabb térítési limiteket kapnak a biztosítóktól. A sípályáról történő helikopteres mentés fedezete például ma már része a síbiztosítások többségének, és az ügyfelek tudatosságát jól mutatja, hogy a szerződést kötők 35 százaléka ezt a szempontot eleve feltételként rögzíti a kalkuláció során.
Szerződés az utolsó pillanatokban
Mára az online csatorna uralkodóvá válásával az ügyfelek 73 százaléka az utazást megelőző egy napon belül köti meg síbiztosítását, ami jelentős növekedés a tavalyi 58 százalékhoz képest. Ilyen esetben azt kell figyelembe venni, hogy az adott napon kötött biztosítások csak a bizonyíthatóan a szerződéskötést követő eseményekre nyújtanak fedezetet, a bizonyíthatóság érdekében pedig néhány biztosító azt is feltételül szabja, hogy a szerződés még magyarországi területen történjen.
A legáltalánosabb síút egy hosszú hétvége Ausztriában
A Netrisk.hu adatai szerint a síbiztosítást kötők 54 százaléka 3-5 napra, tehát egy hosszú hétvégényi időre utazik el. A síelők több mint háromnegyede autóval, csaknem negyede pedig autóbusszal utazott, a közeli célpontok miatt repülőgéppel szinte senki nem indult síútra.
Úticél alapján messze a legnépszerűbb Ausztria, 100-ből 72 síbiztosítást erre a célpontra kötöttek, további 11 százaléknyian szlovákiai síterepre utaztak. Franciaország a tavalyi harmadik helyről a hatodikra csúszott vissza, idén Olaszország, Lengyelország és Szlovénia is megelőzte az idei szezon első harmadában.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében