Uniós forrásból összesen harminc helyszínen telepíthet új töltőket az MVM Mobiliti Magyarországon.
2018-ban a lakosság 78 százaléka márkafüggetlen műhelyekben javíttatja autóját, miközben a szervizfajták közti választást leginkább az autó életkora befolyásolja. Fontos azonban tudni, hogy az elektromos autók elterjedése a független szervizeknek is kihívást fog jelenteni.
Soha ennyi autó nem volt a magyar utakon, ami biztos bevételt jelent a szervizeknek, azonban közel sem minden kategória profitál egyformán a konjunktúrából. 2008 óta folyamatosan nő a független szervizek forgalma - csak 2012 és 2014 között stagnált - és 2018-ban már a lakosság 78 százaléka ilyen műhelyekben javíttatja autóját. A márkafüggetlen szerelőműhelyek felé fordulás tíz éve erősödő tendencia: amíg 2008-ban még csak az autók 58 százalékát vitték ilyen műhelyekbe, ez a szám folyamatosan nőtt az idei 78 százalékos csúcsig, miközben a márkaszervizek folyamatosan szorulnak vissza. Eközben azok aránya is fokozatosan csökkent, akik maguk javítják autójukat - derült ki a Robert Bosch Kft. megbízásából a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet által készített friss kutatásból.
Hiába azonban a független szervizek előrenyomulása a tanulmány hangsúlyozza,
A szervizfajták közti választást leginkább az autó életkora befolyásolja. Amíg az öt évnél fiatalabb autók 78 százalékát márkaszervizbe viszik (ebből 56 százalék a garanciális javítás), addig a 6-10 év közötti autóknak már csak a 32 százalékát. A 11 és 20 év közti autóknak - ide tartozik az átlag (13,9 éves) - már csak 10 százalékát javíttatják a márkaszervizben, 84 százalékukat a márkafüggetlen műhelyekben. Az elektromos autók elterjedése lesz a következő évek legnagyobb technológiai forradalma az autóiparban, amely amellett, hogy fenntarthatóbbá teszi a közlekedést, valószínűleg a szervizek számára is kihívást jelent majd.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Volodimir Zelenszkij gyorsítást kért az uniós vezetőktől
- Major Veronika az olimpiai kvótaszerzés után: "Nehéz megszólalni"
- Ez történik, ha a mesterséges intelligenciára bízzák egy romantikus film elkészítését
- Ukrán műholdas tévéket állított le egy orosz támadás, az egyiknél az adást is lecserélték
- Exit poll: a HDZ nyert Horvátországban, de nem tud önállóan kormányt alakítani
- Új német kezdeményezés Ukrajna légvédelmének támogatására