Megnéztük, melyek a magyarok legkedveltebb helyei egy szezonnyitó előnyaralásra és miért.
Változatlanul magas arányban érkeznek a koreai turisták a budapesti szálláshelyekre; idén 30-40 százalékos is lehet a növekedés az általuk igénybe vett vendégéjszakák számában.
A nyári szezon azt mutatta, hogy a dél-koreaiak érdeklődését nem vetette vissza Magyarország turizmusa iránt a Hableány dunai tragédiája, a fővárosi szállodákban sokkal többen vannak, mint az előző évben - közölte a Magyar Nemzettel Flesch Tamás. A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke felidézte: csupán közvetlenül a Hableány balesete utáni napokban torpant meg az ázsiai küldőország lendülete, ahonnan egyébként az elmúlt időszakban éves viszonylatban 43 százalékkal nőtt a Magyarországra utazó turisták száma - írja a Magyar Nemzet.
A Koreai Köztársaságból érkezők az első fél évben 25 százalékkal növelték tartózkodásukat a budapesti szállodákban, és a trendek azt mutatják, hogy a küldőpiac jelentősége meghatározó marad. A koreaiak városnéző túráinak egyik jellemző célpontja valamelyik fővárosi fürdő, gyógyfürdő. Az érdeklődés növekedése meglátszik a szolgáltatók forgalmán is, ahol egyébként általánosan tetten érhető a belföldi és a beutazóturizmus bővülése.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Építési szigor most már a Balaton egyik legnagyobb városában is
- Meglepő a különbség – így állnak most a magyar nyugdíjak
- Centiken múlt a frontális ütközés, így hangzik a vétkes elképesztő magyarázata
- Volodimir Zelenszkij gyorsítást kért az uniós vezetőktől
- Major Veronika az olimpiai kvótaszerzés után: "Nehéz megszólalni"
- Ez történik, ha a mesterséges intelligenciára bízzák egy romantikus film elkészítését