2019. február 16. szombat Julianna, Lilla

Nem készül el teljesen a 3-as metró a határidőre


Elmaradások vannak a munkában, csúszhatnak a céldátumok a 3-as metró felújításánaá. A szakszervezet szerint a szakasz átadása után egy hétig a 3-as metró teljes vonalán közlekednek a szerelvények, majd ezután zárják le a déli részt a Kőbánya-Kispest és a Nagyvárad tér megálló között.

Frissítés! Cikkünk megjelenése után a következő közleményt juttatta el szerkesztőségünknek Bolla Tibor, a BKV Zrt. elnök-vezérigazgatója, amelyet alábbiakban változtatás nélkül közlünk:

"Valótlan, hogy tényként kezeljük: az M3-as metróvonal infrastruktúra rekonstrukciójánál késésekkel kellene számolni. A szakszervezetek szakmailag nem jogosultak a BKV Zrt. nevében megnyilvánulni, nyilatkozatokat adni és nem kompetensek szakmai kérdésekben a nyilvánosság előtt állást foglalni. Tájékoztatjuk, hogy kizárólag a BKV Zrt. által közölt hírek, közlemények tekinthetők hivatalos információnak, vagyis a közösségi média felületeken - Facebook csoportokban - megjelenő ismertetők, értesítők, hírlevelek, nem a BKV Zrt. hivatalos állásfoglalását tükrözik. A kivitelező biztosította a BKV Zrt.-t a szerződés szerinti határidőre történő befejezésről."

Elmaradások vannak a munkában, így előfordulhatnak csúszások a céldátumokban - írta a Közlekedési Dolgozók Szakszervezetének (Metró KDSZ) hírlevele. A BKV meghatározta azokat a minimális követelményeket, amelyek teljesülésével beindulhat az utasforgalom.

Olyan munkák csúsznak, amelyek a színfalak mögött is elvégezhetők, és nem zavarják az utasokat

- mondta a Metró KDSZ elnöke a Világgazdaságnak. Gulyás Attila szerint ez megszokott az ilyen rekonstrukcióknál. A minimális követelmények, így a pályabiztosító, a gépészeti és a szellőzőberendezések, valamint a tűzvédelem működésének tesztelése március elején kezdődhet, amikor feszültség alá helyezik a pályát.

A szakasz átadása után a tervek szerint egy hétig a 3-as metró teljes vonalán közlekednek a szerelvények, majd ezután zárják le a déli részt a Kőbánya-Kispest és a Nagyvárad tér megálló között.

Az északi szakaszon normál üzemidőben zajlik a közlekedés, de a középsőn vasárnaponként vágányzár lesz a pályafelújítás folyamatossága miatt.

A déli szakasz lezárásakor egy vágányt szabadon kell hagyni, mert azon jutnak el reggel a szerelvények a nyitott Újpest-Nagyvárad tér szakaszra, este pedig a Kőér utcai kocsiszínbe. Az áthaladásokhoz szükséges többletlétszámot túlórákkal oldják meg. Az 1-es metró vonalára 2021-ben készül el az első új vonat, a szakaszt mindkét irányban több lépcsőben hosszabbítják meg.

Jól jönne 4 millió forint?

A Pénzcentrum kalkulátorával könnyedén megtalálhatod a legolcsóbb személyi kölcsönt. Íme, itt egy konkrét példa: 4 millió forintos hitelösszeget, és 72 hónapos futamidőt adtunk meg, ezen kívül bepipáltuk "250 000 Ft feletti havi nettó jövedelem", illetve a "Jövedelmem a kiválasztott bankba utalnám" opciókat. A törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legolcsóbb konstrukciót, havi 69 428 forintos törlesztővel a Budapest Bank (THM 7,9 %) nyújtja; de nem sokkal marad el ettől a K&H Bank (69 141 Ft/hó; THM 8,02%) ajánlata sem. Némileg lemaradva követi őket a Raiffeisen (69 064 Ft/hó; THM 8,25 %) ajánlata, de érdemes megnézni az Erste és az OTP Bank ajánlatát is. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Még nincs hozzászólás - Legyél te az első!
Ezt olvastad már?
11
22
33
 Kedvelem az oldalt

A címlapról ajánljuk


Feliratkozom a hírlevélre!

 

NÉPSZERŰ
FRISS