Messze még a nyár, de a legtöbb hazai fesztivál előrukkolt már az idei sztárfellépők neveivel.
"A nemzetközi szakma és a látogatók visszajelzései egyértelműen megerősítenek minket abban, hogy jó döntés volt a Sziget vizuális megújítása, a sokszínűség erősítése" - fogalmazott Gerendai Károly, hozzátéve, hogy bár a látogatószám elmaradt a várttól - a tavalyinál 17 ezerrel kevesebben, összesen 362 ezren voltak - mégis elégedett a rendezvénnyel.
"Az idei Sziget nagyon jó példája annak, hogyan lehet egyedi jegyekkel kitűnni és vonzónak lenni a nemzetközi fesztiválpiacon" - mondta egyik résztvevő a nemzetközi fesztivál konferencián. A konferencia résztvevői abban egyhangulag egyetértettek, hogy a Sziget idei változása, vizuális megújulása, a programok sokszínűsége, a szolgáltatások változatossága kiváló irány, hogy vonzóvá tegyenek egy fesztivált. Gerendai azért megjegyezte: "vizuális megújulás természetesen nem mehet a zenei kínálat kárára, továbbra is fontos, hogy aktuális sztárokat vonultassunk fel. Sajnos idén az ág is húzott minket, nem sikerült a tervezett sztárelőadók egy részét elhozni".
Jól vizsgázott a Sziget Fesztiválköztársaság biztonsági szolgálata. Az In-Kal Security egyenruhás és civil munkatársainak együttműködése okán a korábbi éveknél is hatékonyabbak voltak az elfogások, a tolvajok leleplezése és az In-Kal embereinek köszönhetően már többen a bejáratnál lebuktak azok közül, akik nagyobb tételben illegális szereket igyekeztek becsempészni a rendezvényre. A biztonsági főnök azt is elmondta, hogy általánosságban ugyanolyan békés volt a Sziget, mint szokott, semmi kirívó esemény nem történt.
A nagy melegben igen népszerű volt a Sziget Fesztiválköztársaság szabadstrandja, a Sziget Beach, ahol naponta több ezer ember kereste az enyhülést. Az estéket sokan töltötték a Cirque du Sziget kihagyhatatlan programjain és több tízezer ember vett részt naponta a Nagyszínpad előtt rendezett partykon is: a Nagy Lufi Partyn, a Szélforgó Partyn, a Strandlabda Partyn nem beszélve a Color Partyról. Az egész fesztivál területén látványos installációk, díszkivilágítás, lampionok, fényfüzérek, tükörgömbök, fényfestés színesítette a látvány-élményt és számos új, eddig nem látott vizuális megoldásban gyönyörködhettek a kilátogatók.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Megnyílt a Nyugati pályaudvaron a felújított keresztaluljáró
- Letartóztatásban marad az antifaper olasz vádlottja, a 16 milliós óvadék is kevés volt
- MNB: megnőtt a forint inflációra gyakorolt hatása
- Megújult bemutatóhelyek, új állatok - kezdődik a fővárosi állatkert szezonja
- Kis-Benedek József az Arénában: a moszkvai merényletet nem csak az Iszlám Állam szervezte
- Kiemelt miniszteri feladatot kapott Kotán Attila