A Linkedinen jelentették be az örömhírt, hogy a Time Out Market, a világ számos nagyvárosában már bizonyított gasztro piac hamarosan megérkezik Magyarországra.
Júniustól több légitársaság is újraindítja budapesti járatait, bár a cégek egyelőre csökkentett járatszámmal közlekednek majd a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre. A légikikötő üzemeltetője csütörtöki közleményében azt írta, a British Airways londoni, az Eurowings stuttgarti, a Jet2 Leeds-i és manchesteri, a Qatar Airways dohai és a Swiss zürichi járata indul újra, és az Emirates is tervezi a dubaji összeköttetés újraindítását.
Májusban a Wizz Air 15 útvonalon indította el ismét a légiközlekedést, a magyar hátterű diszkont légitársaság mellett a hónap elejétől a KLM állított még vissza napi egy járatot Amszterdamba. Az utóbbi egy hétben mintegy 100 induló- és érkező járat közlekedett Budapestről, illetve Budapestre.
A Budapest Airport speciális intézkedésekkel készül az utasforgalom lassú felfutására: folyamatosan fertőtlenítő takarítást végeznek, egyes munkavállalóiknak előírták a maszk viselését, több kézfertőtlenítőt helyeztek ki, és ügyelnek az emberek közti másfél méteres távolság betartására.
Áprilisban a ferihegyi repülőtéren mindössze 9870 utast kezeltek, miközben egy évvel korábban 1,3 millió utas használta a légikikötőt. Az átlagos napi utasforgalom tavaly áprilisban mintegy 44 500 volt, ez a szám idén áprilisban 329.
Az áruforgalom az idei évben eddig stabilnak mondható, mivel a dedikált cargo járatok, és az integrátorok (DHL, FedEx, UPS) járatai is menetrend szerint közlekednek. Az év első négy hónapjában Budapesten 43,4 ezer tonna árut kezeltek, 0,6 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Bajnokok Ligája - a Bayern vezetőedzője a Wembleyben zárná a szezont
- Lányok Napja - csajos programok segítik a pályaválasztást
- Késnek a Kőbánya és az Örs vezér tér felé tartó buszok
- Vadonatúj gyorstöltőket helyez ki az MVM
- Az izraeliek kétharmada nem akar háborút Iránnal
- Ezt érdemes tudni: új lehetőséggel bővült az EgészségAblak