A tavasz megérkezésével több millió allergiás magyar élete lesz nehezebb, akik nem tudnak felhőtlenül örülni a jó időnek.
A Sziget esetében idén sikerülhet megfordítani a tendenciát, és jó esély van a látogatócsúcsra - írja csütörtöki cikkében a Világgazdaság.
Gerendai Károly, a Sziget ügyvezetője a lapnak elmondta: már most több bérletet adtak el, mint tavaly összesen. Az angol, a német, a francia és az olasz piacon is megdöbbentő arányú, akár 100 százalékos a növekedés. Időarányosan a magyar piacon is duplázni tudtak, így ha a napijegyek is jól fogynak majd, akkor újra jó az esély a látogatócsúcsra. Tavaly 362 ezren látogattak ki a rendezvényre, tíz éve nem voltak olyan kevesen, mint akkor.
Az ügyvezető szerint évről évre egyre többe kerül egy zenekar Magyarországra csábítása. "Egy adott együttes tavalyhoz képest akár 30 százalékkal is többet kérhet. Folyamatosan emeli a fesztiválok közötti verseny miatt kialakult licit az árakat, a jegyárakat azonban ilyen ütemben nem lehet emelni" - mondta Gerendai Károly.
A Sziget Kft. ügyvezetője abban bízik, hogy idén sikerülhet előtörleszteni meglévő 400 millió forintos hitelüket. Gerendaiék még 2012 őszén vásárolták vissza teljesen a céget az Est Media Nyrt.-től. A 677 millió forintos vételárból a médiacég kiegyenlíthette tartozásait a hitelezőknél, ráadásul két évig visszavásárlási opciót is szerzett - emlékeztet az újság.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt
- Itthon még nem engedélyezik, külföldön már hódít az erkélynapelem
- Gyászol a Diósgyőr focicsapata és szurkolói - elhunyt Tatár György
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen