Szörnyű tragédia történt a német autópályán, Lipcse közelében, ahol felborult egy 52 utast szállító busz.
Komoly akcióval csábítja ismét repülésre a magyarokat a diszkont légitársaság: tényleg megéri?
A Wizz Air diszkont légitársaság egynapos promóciót indít: 2020. június 24-én 30 százalék kedvezménnyel lehet jegyet foglalni bármelyik járatra. A promóció a tervezett utazás hosszától és időtartamától függetlenül érvényes, amennyiben a foglalás 2020. június 24-én, szerdán éjfélig megtörténik.
Az egynapos promóciónak köszönhetően bármely úti cél 30 százalék kedvezménnyel elérhető. A nagyvárosi kalandokra vágyókat várja London, Berlin vagy Párizs, de a tengerpartok szerelmesei is számtalan desztináció közül választhatnak, mint például Málta, Rodosz, Ibiza vagy Palma de Mallorca.
Egy új szolgáltatással az utasok törlési díj felszámítása nélkül módosíthatják vagy törölhetik foglalásukat akár 3 órával a felszállás előtt. Az utas általi törlés esetén pedig a viteldíj 100 százalékát jóváírják számlájukon, ha nem tudnak, vagy mégse szeretnének elutazni.
A légitársaság a még higiénikusabb légi közlekedés korszakának beköszöntével fokozott egészségügyi óvintézkedésekkel védi utasait és személyzetét. Az új fedélzeti protokoll részeként a repülés ideje alatt az utasok és a személyzet számára egyaránt kötelező az arcmaszk viselete, továbbá a személyzet számára a gumikesztyű használata is előírt. A szigorú napi tisztítási ütemtervét követően az éjszakai órákban vírusölő eljárással fertőtlenítik a repülőgépeket. Az utasok a fedélzetre lépés pillanatában fertőtlenítő törlőkendőt kapnak, amennyiben az utasok száma engedi, a személyzet az utasokat távol ülteti egymástól, ezzel is minimalizálva a fizikai érintkezés lehetőségét.
A fedélezti magazinokat eltávolította a légitársaság, hogy ezzel is csökkentse az esetleges fertőzés esélyét. A légitársaság javasolja, hogy az utasok az utazás előtti vásárlásokat (pl.: feladott csomag, Priority, Fast Track) online végezzék el, ezzel minimálisra csökkentve a felesleges fizikai kapcsolatot a repülőtéren is.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Lengyelország és Ukrajna közös fegyvergyártásra készül
- Elkezdődött az egyeztetés a bősi vízlépcső vitájának ügyében
- Nincs nyugalom Bécsben: újabb fegyvertilalmi övezetet kellett bevezetni
- Még le sincs gyártva, mégis minden lőszert eladtunk már Várpalotáról
- Gulyás Gergely újra tanul járni a műtétje után, és Magyar Péterről is beszélt
- 11 százalékkal kevesebben születtek, mint egy éve ilyenkor, de nőtt a házasodási kedv