Bakó Balázs, a Magyar Utazási Irodák Szövetségének szóvivőj az eset kapcsán felhívta a figyelmet a tudatos fogyasztói magatartás fotósságára.
Komoly akcióval csábítja ismét repülésre a magyarokat a diszkont légitársaság: tényleg megéri?
A Wizz Air diszkont légitársaság egynapos promóciót indít: 2020. június 24-én 30 százalék kedvezménnyel lehet jegyet foglalni bármelyik járatra. A promóció a tervezett utazás hosszától és időtartamától függetlenül érvényes, amennyiben a foglalás 2020. június 24-én, szerdán éjfélig megtörténik.
Az egynapos promóciónak köszönhetően bármely úti cél 30 százalék kedvezménnyel elérhető. A nagyvárosi kalandokra vágyókat várja London, Berlin vagy Párizs, de a tengerpartok szerelmesei is számtalan desztináció közül választhatnak, mint például Málta, Rodosz, Ibiza vagy Palma de Mallorca.
Egy új szolgáltatással az utasok törlési díj felszámítása nélkül módosíthatják vagy törölhetik foglalásukat akár 3 órával a felszállás előtt. Az utas általi törlés esetén pedig a viteldíj 100 százalékát jóváírják számlájukon, ha nem tudnak, vagy mégse szeretnének elutazni.
A légitársaság a még higiénikusabb légi közlekedés korszakának beköszöntével fokozott egészségügyi óvintézkedésekkel védi utasait és személyzetét. Az új fedélzeti protokoll részeként a repülés ideje alatt az utasok és a személyzet számára egyaránt kötelező az arcmaszk viselete, továbbá a személyzet számára a gumikesztyű használata is előírt. A szigorú napi tisztítási ütemtervét követően az éjszakai órákban vírusölő eljárással fertőtlenítik a repülőgépeket. Az utasok a fedélzetre lépés pillanatában fertőtlenítő törlőkendőt kapnak, amennyiben az utasok száma engedi, a személyzet az utasokat távol ülteti egymástól, ezzel is minimalizálva a fizikai érintkezés lehetőségét.
A fedélezti magazinokat eltávolította a légitársaság, hogy ezzel is csökkentse az esetleges fertőzés esélyét. A légitársaság javasolja, hogy az utasok az utazás előtti vásárlásokat (pl.: feladott csomag, Priority, Fast Track) online végezzék el, ezzel minimálisra csökkentve a felesleges fizikai kapcsolatot a repülőtéren is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Karsai Dániel: ha engedélyezett lenne az eutanázia, most akkor sem élnék vele
- Újra bejárja Magyarországot a Google
- Fontos üzentet küldött a lakosságnak az Államkincstár
- Orbán Viktor: eljött az idő, hogy Budapest után Brüsszelben is megmentsük a szabadságot
- Momentum-programbemutató: üzenet Magyar Péternek és a DK-nak
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó