Ellie Mertz, az Airbnb új pénzügyi igazgatója, aki a világjárvány idején már bizonyította válságkezelő képességét, viszont most is nagy kihívások várnak rá.
Mindenhol jó, de a legjobb a vízparton - már ha ilyen meleg van. Egyetértenek ezzel hazánk országjárói is, ugyanis az utóbbi időben számottevő növekedés figyelhető meg a magyarországi fürdő élménypontok látogatottságában. A "magyar tenger" mellett Görögország és Horvátország partjai a legtöbbet említett turisztikai célpontok az utazási tervekben és a közösségi média csevegésekben.
Gyakorlatilag még három kivehető munkahéttel, vagyis átlagosan még 15 szabadnappal rendelkezik a felnőtt lakosság, melyet potenciálisan utazásra fordíthat - és fordít is - derült ki a Lounge Group eheti elemzéséből. Az augusztusra megérkezett jó idő és a biztonságosabb hazai vakációzás az aktív szabadidős tevékenységeket, illetve a város- és gyógyfürdő látogatásokat tették a korábbinál is népszerűbbé. A válaszadók 62%-a tervezi felhasználni szabadnapjait belföldi utazásra, kikapcsolódásra.
Az ember strandra jár, mert...
A hétvégi programokkal, strandolással, nyaralással kapcsolatos említések határozták meg a hét top beszédtémáit, ami abból is jól látszik, hogy a fürdő élménypontok érdeklődési említésszámai megnövekedtek az interneten. Kiemelkedő volt az érdeklődés a debreceni Aquaticum Mediterrán Élményfürdő, a budapesti Gellért Fürdő és a Miskolctapolcai Termál- és Barlangfürdő iránt.
Élmények a Balaton körül
A Balaton továbbra is a legkedveltebb nyaralási úti cél hazánkban, amit a tó körüli színes programlehetőségek tesznek még vonzóbbá. A térségen belül Keszthelyről és Tihanyról esett a legtöbb szó, míg a Tiszta-tó strandját az abádszalóki vízisport és szálláslehetőségek kapcsán említették. A Balaton táján megrendezett nyári fesztiválok - mint például a siófoki Bor- és Fröccsfesztivál vagy a Balatonalmádi Gasztro Fesztivál - szintén népszerűek, emellett pedig jó néhányan kapcsolódnak ki a Balaton körüli kerékpár- és SUP túrákon is.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Ez a videó lehet a "kármentés" Katalin hercegné balul elsült fotója után
- Lecsapott a rendőrség az ütközéssel végződött gyorsulási verseny miatt - fotók
- Bravúros műtétet végeztek el Szolnokon
- Joe Biden: ez vörös vonal
- Kiszivárgott a titok: rejtélyes Taurus-ülés volt a Bundestagban
- Történelmi felfedezés: egy kárpátaljai településen élhettek a legrégebbi ismert európaiak