A Nissan Motor jelentős, 14,5%-os csökkentéssel módosította éves működési nyereség-előrejelzését.
Tízből kilenc hazai autós saját bevallása szerint felkészíti járművét a téli időszakra, bár sokféleképpen gondolkodnak arról, mi is nevezhető felkészítésnek.
A téli közlekedésre felkészülők a fagyálló folyadékra figyelnek oda leginkább. Az évszaknak megfelelő gumiabroncs használata része a hazai közlekedési kultúrának, tíz sofőrből kilenc figyel erre - derül ki a Mol megbízásából a magyarországi autóvezetők körében végzett online felmérésből.
Tízből hat ember szerint a felkészülés része az is, hogy legyenek az autóban jégmentesítő eszközök, tízből négy sofőr szerint pedig az akkumulátor ellenőrzése szintén kiemelt feladat. A megkérdezettek fele mondta azt, hogy maga végzi a téli felkészítést, a másik fele mással végezteti el. Szervízbe a tél miatt csak minden ötödik autós megy.
A prémium üzemanyagok használatát százból tizenhét autós tartja a téli gondoskodás részének.
A kutatásból ugyanakkor az is kiderült, hogy csaknem minden ötödik megkérdezett extra gondoskodásként tekint még az alapvető dolgokra is.
A felmérésben megkérdezettek 5 százaléka 1 évnél fiatalabb, 21 százaléka 2-6 éves autóval jár, 12 százalékuk 7-9, 62 százalékuk pedig 9 évnél idősebb autót használ.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml