Ellie Mertz, az Airbnb új pénzügyi igazgatója, aki a világjárvány idején már bizonyította válságkezelő képességét, viszont most is nagy kihívások várnak rá.
A Mastercard legfrissebb kutatása szerint több mint 3 millió magyar száll majd repülőre, buszra vagy vonatra az ünnepek előtt, hogy a családjával töltse a Karácsonyt. A magyar válaszadók 15 százaléka külföldről érkezik majd, míg 28 százalék másik városba fog utazni az ünnepekre. Érdekesség, hogy minden negyedik utazó hazatérése meglepetés lesz családja számára. A legnagyobb utasforgalom Karácsony este várható.
A Mastercard legfrissebb adatai szerint új rekord születhet: közel 250 millió ember - köztük 3 millió magyar - látogat majd haza szülővárosába az év végén. A magyarok átlagosan 396 km-t tesznek meg ez idő alatt, amely körülbelül egy Budapest-Ljubjana távolságnak felel meg. A legtöbben busszal vagy kocsival indulnak útnak, a megkérdezettek 12 százaléka pedig repülőre száll.
A most publikált kutatás az év végi ünnepekhez kapcsolódó utazási szokásokat vizsgálta, valamint az ehhez kapcsolódó költésekre is kitért. Az eredmények alapján a magyarok átlagosan 58 000 Ft-ot költenek magára az utazásra, amely megfelel az európai átlagnak, de az ünnepekre való tekintettel hasonló értékben ajándékot is vásárolnak: átlagosan 63 000 Ft-ot költenek szeretteikre, ez 12 000 Ft-al marad el az európai átlagtól.
─ mondta Rose Beaumont, a Mastercard európai kommunikációs vezetője. Az otthon töltött idő helyett a magyarok közül mindössze 7 százalék dönt tudatosan a vakáció mellett, az ő elmondásuk szerint részben az év végi időszakkal járó stresszt, részeben a családi vitákat szeretnék elkerülni. De persze olyanok is vannak, akik egyszerűen nyarat kérnek Karácsonyra.
A hazautazás kapcsán érdekesség még, hogy a legtöbben a szüleik, családjuk miatt indulnak útnak, de minden nyolcadik magyar utas elsősorban kedvenc háziállatát szeretné legjobban viszontlátni.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Kiszivárgott a titok: rejtélyes Taurus-ülés volt a Bundestagban
- Történelmi felfedezés: egy kárpátaljai településen élhettek a legrégebbi ismert európaiak
- Elon Musk ingyenessé tette saját nyelvtanító MI-modelljét
- Júniusi választások - fontos határidőre kell figyelniük egyes szavazóknak
- Változnak a névviselés szabályai
- Meglepő módszerrel vadásznak a magyar autótolvajok – itt a 2023-as rendőrségi statisztika