Így úsztuk meg a 3 milliós utat a MOL Limón: besegített az ügyfélszolgálat

2018. augusztus 28. 16:50

Bár voltak baljós jelek, de mikor elindultam a mai szerkesztőségi ebédre, nem gondoltam, hogy visszatérésemet követően egy közel hárommillió forintos MOL Limo-útösszesítő zavar majd be a gépem előtti emésztés folyamatába. Mutatjuk, mit tegyél, ha te is így jársz és nem akarsz fizetni.

Sokaknak ismerős lehet az a hétköznapi érzés, amikor ebédből visszatérve, tele gyomorral egy félórás pihenőt még megszavaz magának, miközben csakúgy habzsolja a munkájához sehogy sem kapcsolódó, igénytelen tartalmat az interneten. Körülbelül ebben az állapotban kaptam a következő útösszesítőt a MOL Limótól:

forrás: MOL Limo

Az előzményekről annyit, hogy láthattam volna, hogy mavan valami a levegőben, mivel az az étterem, ahova először mentünk, annak ellenére volt még mindig átmenetileg zárva, hogy a múlt héten még az volt kiírva az ajtóra, hogy ma már nyitva lesz. Ekkor pattantunk be egy MOL Limóba, amivel elindultunk egy másik étterembe, ahol nem ízlett senkinek sem az ebéd, majd dolgunk végeztével ugyanazzal az autóval visszatértünk a szerkesztőségbe. Az ebéd alatt várakoztattuk az autót, mert nem bíztunk benne, hogy miután megebédeltünk, lesz másik autó a környéken, a szerkesztőségtől pedig meglehetősen messzire merészkedtünk el. Így egyfelől percenként 15 forinttal drágább lett az amúgy sem finom ebéd, másfelől pedig, ha akkor lerakjuk a kocsit, lehet, hogy az egész saga meg sem történik velünk.

De nem állítottuk le a bérlést, így pedig megtörtént a baj. A szerkesztőségbe visszatérve ugyanis hiába próbáltam végleg lezárni a bérlésemet, az applikációban egész egyszerűen nem jelent meg az a kis ikon, amivel ezt meg tudtam volna tenni. Ennek megfelelően felhívtam a MOL Limo ügyfélszolgálatát, ahol távolról lezárták a bérlést helyettem. Ekkor azt hittem, hogy ez az autóhasználat lezárult, de nem így lett.

Itt pedig be is értük magunkat, azaz azt az időpontot, ahol a cikk elején már jártunk egyszer. Miután megkaptam a közel hárommilliós összesítőt, az első reakcióm az volt, hogy megvárom, míg küldenek egy sztornó levelet, de aztán elkezdett zavarni a helyzet, hogy hamarosan megpróbálnak pár millió forintot leszedni a hitelkártyámról, úgyhogy újfent felhívtam a MOL Limo ügyfélszolgálatát. 

Ott kiderült, amit már előre sejtettem, hogy 

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

valóban nem használtam közel 45 ezer percen keresztül egy autót ma dél és negyed kettő között.

A probléma az volt, hogy amikor manuálisan lezárta a MOL Limo munkatársa a bérlésemet, azt nem augusztus 28-ra (azaz mára), hanem szeptember 28-ra (tehát egy hónap múlvára) tette meg, így kaptam meg a közel hárommilló forintos útösszesítőt. Adminisztrációs hiba történt tehát, ami bárhol előfordul, bár az a kérdés azért felmerült bennem, hogy miért nem illesztettek be egy sort a szolgáltatást kiszolgáló IT-rendszer kódjába, ami megakadályozta volna, hogy a folyó napot követő 31. napra zárjanak le manuálisan egy autóbérlést.

Az ügyfélszolgálat mindkét helyzetben gördülékenyen oldotta meg a problémámat, rossz érzésem csak amiatt maradt, hogy ilyen esetekben nem tudnak küldeni egy új útösszesítőt, ami jelezné, hogy a hárommilliós bérlés csak egy hiba miatt jött össze. A folyó napi utazásaink adatai csak másnap jelennek meg az applikációban, ezért 

holnapig kell várnom, hogy a saját szememmel is megbizonyosodjak arról, hogy ebédidőben nem találtam fel az időutazást.

Mindenesetre érdemes résen lenni, és minden autóhasználat után ellenőrizni, hogy az útösszesítő valós adatokat tartalmaz-e. Ha pedig kétségünk merül fel, fel kell hívni a cég ügyfélszolgálatát.

A borítókép illusztráció, forrása az MTVA/Bizományosi: Balaton József.

NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 25. csütörtök
Márk
17. hét
Április 25.
Malária világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2024. április 24. 21:11
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem