Kalotaszeg és környéke már évszázadok óta komoly szereplőnek számít az erdélyi gasztronómiában.
Nagy eséllyel idén is teltház várható a MasterCard Balaton Soundon, hiszen a szervezők az elővételes időszakra tervezett bérletmennyiség 98 százalékát, azaz az összes eladható bérlet háromnegyedét rekordidőn belül, alig három hónap alatt eladták. Március első hetében a kedvezményes időszak ezzel le is zárul, onnantól teljes árú bérlet illetve napijegy lesz csak kapható - közölték szerdán a szervezők.
A 2013-as év utolsó hónapjában piacra dobott 15 ezer Balaton Sound bérletből az utolsó néhány száz darab várhatóan a napokban gazdára talál, így legkésőbb péntekig lezárul a kedvezményes árú, ún. "early bird" időszak" - jelentette be Fülöp Zoltán, a Sound egyik főszervezője. Ezután bérletet már csak teljes áron lehet majd kapni, de a szervezők ennek mennyiségét is 5 ezer darabban limitálták.
"Könnyen lehet, hogy idén rekord idő alatt elfogynak a Balaton Sound bérletek, tekintve hogy nem kellett 3 hónap, hogy a fesztiválra váltható bérletek háromnegyede elkeljen"- tette hozzá Lobenwein Norbert, a fesztivál másik főszervezője. Mint ismeretes 2013-ban a fesztivál előtt 2 hónappal fogyott el valamennyi bérlet, az idei évi érdeklődést látva húsvétra már csak napijegyek kaphatók majd - közölték a fesztivál hivatalos honlapján.
A négy napos, Zamárdiban megrendezésre kerülő fesztiválra a kedvezményes árú bérletek 37 990 forintba, a teljes árú bérletek 44 ezer forintba kerülnek, a napijegy ára 15 ezer forint.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Nagy Márton: önfenntartó társasággá kell válnia a Magyar Postának
- Egyre többen adják-veszik online használt dolgaikat, de vajon mit szól ehhez a NAV?
- Választások - az alkotmánybíróság korlátozta a horvát elnök lehetőségeit
- Bringás rendezvény és futóverseny - ismét borul Budapest közlekedése
- Az oroszok közvetítették Irán üzenetét Izraelnek
- Karsai Dániel: ha engedélyezett lenne az eutanázia, most akkor sem élnék vele