Újabb luxuskarórát fogtunk azon a Tik-Tok csatornán, amelyik hírességek karóráival foglalkozik.
A ki- és beutaztatók is rendkívül jó forgalmat könyvelhettek el idén nyáron - ismerteti a hétfői Világgazdaság turisztikai ágazati vezetőkre hivatkozva.
A gazdasági napilap cikke szerint a külföldön nyaraló magyarok változatlanul a horvát, a görög és a török tengerpartokat vették célba. Markáns változást a tengeri hajóutakra befizetők körében lehetett látni, két év alatt megduplázódott a számuk - közölte a lappal Molnár Judit, a Magyar Utazási Irodák Szövetségének alelnöke.
A tömegpiac határait az egy hétre 100 ezer forintért kibérelhető négyszemélyes görögországi apartmanok és a fejenként 250 ezer forintos all inclusive törökországi nyaralások képezik. Mindeközben feltűnő a luxuspiac bővülése, az 1,5-1,8 millió forintért kínált egzotikus őszi, téli és tavaszi ajánlatok, a panamai, karibi, ausztráliai és japán utak kelendősége. Bővül a kereslet a nem csak közvetlen járatokkal elérhető észak-amerikai utazások iránt is.
Kálmán István, a Magyar Beutaztatatók Szövetségének elnöke arról számolt be, hogy Budapest nemcsak a bulituristák, hanem az egyre több minőségi szórakozásra vágyó, minőségi szállásokon foglaló, jól költő réteg szemében is felértékelődött. Nívós élményeket kereső harmincasok jelentek meg a korábbinál nagyobb arányban, és a kulturális programkínálat, a gyógy- és termálvízre épülő szolgáltatások révén a négy- és ötcsillagos hotelek is új vendégkört kaptak. Kálmán Imre szerint Budapest divatba jött, ebben oroszlánrésze van a közösségi médiának.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml