A Linkedinen jelentették be az örömhírt, hogy a Time Out Market, a világ számos nagyvárosában már bizonyított gasztro piac hamarosan megérkezik Magyarországra.
Észak-Magyarország a harmadik legkedveltebb úti cél a belföldi utazóközönség körében. Az évek óta tartó növekedés 2012-ben is folytatódott, idén tavasszal pedig kiemelt kampánnyal támogatják a régió turisztikai szolgáltatásait - tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t a Magyar Turizmus (MT) Zrt.
A Magyar Turizmus Zrt. tavaszi stratégiai kampánya a falusi- öko- és aktívturisztikai termékeken keresztül mutatja be az észak-magyarországi turisztikai kínálatot. A Nógrád megyei Alsópetényben tartott sajtótájékoztatón az egyes térségek, kiemelt turisztikai szolgáltatók ismertették márciusi, áprilisi, májusi programjaikat, újdonságaikat.
A tavaszi ébredés jegyében szervezett programok között a hagyományok kedvelői és a különleges kikapcsolódásra vágyók egyaránt találnak kedvükre valót. Hollókő és Mezőkövesd számos húsvéti programot kínál, a kirándulókat várja a Bükki Nemzeti Park, a megújult Kéktúra-útvonal éppúgy, mint a Zemplén tanösvényei.
A kerékpározás rajongói részt vehetnek a Szilvásvárad Maratonon, de akiknek a síelés hiányzik, Európa legnagyobb műanyag sípályáján, Sátoraljaújhelyen egész évben hódolhatnak e szenvedélynek. A különlegességek sorát gyarapítja a Prónay-kastélyban rendezett Kalapos Piknik, az Ipolytarnóci Ősmaradványok a Novohrad-Nógrád Geoparkban, vagy a segway-túra Mátrafüreden. Aggtelekre sem csak cseppkőbarlangjai miatt érdemes kirándulni, a térségben él hazánk egyetlen hucul törzstenyészete. A szálláshelyek kínálatában négycsillagos wellness-szállodát éppúgy találhat az érkező vendég, mint családias falusi vendégházakat.
Az MT Zrt. magyar lakosság utazási szokásait vizsgáló kutatása szerint Észak-Magyarország a harmadik legkedveltebb úti cél a belföldi utazóközönség körében. Az évek óta tartó növekedés 2012-ben is folytatódott: a KSH előzetes adatai szerint a régió kereskedelmi szálláshelyein 5,2 százalékkal több vendég, 5,5 százalékkal több vendégéjszakát töltött el az előző évhez képest. Az ország turisztikai régiói közül Észak-Magyarország generálta a legnagyobb növekedést a belföldi vendégforgalom vonatkozásában. A külföldi vendégforgalom tekintetében is szintén dinamikus növekedés volt tapasztható a múlt évben.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Volodimir Zelenszkij gyorsítást kért az uniós vezetőktől
- Major Veronika az olimpiai kvótaszerzés után: "Nehéz megszólalni"
- Ez történik, ha a mesterséges intelligenciára bízzák egy romantikus film elkészítését
- Ukrán műholdas tévéket állított le egy orosz támadás, az egyiknél az adást is lecserélték
- Exit poll: a HDZ nyert Horvátországban, de nem tud önállóan kormányt alakítani
- Új német kezdeményezés Ukrajna légvédelmének támogatására