2019.09.09. 13:03
Szeptembertől egy teljesen új Portfolio-val találkozhatnak az olvasók: Magyarország gazdasági hírportáljánál a megújulás nem csak dizájnfrissítést, hanem a tartalmi elemek, az adatbázisok és az informatikai háttér teljes átalakítását is jelenti.
- mondta el Csiki Gergely, a Portfolio lapigazgatója.
Az új - természetesen reszponzív - oldal a korábbinál szélesebb, könnyebben olvasható és befogadható. Ugyanakkor a gazdasági médiában egyedülállóan sok vizuális tartalmat, például videókat, galériákat, interaktív grafikonokat ad az olvasóknak. Az interaktív fejléc válik a fő navigálási eszközzé a tartalmakhoz, a Portfolio Csoport oldalaihoz és szolgáltatásaihoz. A címlap mozaikszerűen változtatható, ezzel is súlyozva az egyes híreket, információkat, adatokat. Sok olvasót a real-time hírek érdekelnek, ezért a koncentrált adatközpontok, friss árfolyamok és adatok egymás mellett, könnyen elérhetően helyezkednek el.
A tartalmi formátumok között teljesen új cikktípusokkal (többek között egy long form oldallal), videós tartalmakkal, galériákkal, saját fejlesztésű interaktív ábrákkal találkozhatnak az olvasók. Friss dizájnnal jelentkezik az Impakt szuperinterjú-rovat, a Portfolio signature terméke, és természetesen helyet kap a címlapon az országosan egyedülálló ingatlan-adatbázis kereső is.
Ezzel együtt kisebb hangsúly lesz a klasszikus rovatokon, helyüket olyan besorolás veszi át, ami az aktuálisan legfontosabb kifejezésekre, kulcsszavakra épül. Ez rugalmasabbá, egyszerűbbé teszi a hírek gyűjtését és keresését. Átalakulnak a cégcsoport hírlevelei is, az olvasók pedig újfajta alert és breaking news szolgáltatásokat kapnak.
- tette hozzá Csiki Gergely. A fejlesztés része, hogy az angol nyelvű Portfolio is alapjaiban újult meg. Az évek óta sikeresen, előfizetéses modellben működő oldal magazin-jellegű megjelenést kapott, tartalma és színvonala azonban változatlan maradt.