Olyan pénzpazarló szokásokat gyűjtöttünk össze, amelyek elhagyásával hatékonyan takarékoskodhatunk a mindennapokban.
Telt ház előtt lép pályára a magyar labdarúgó-válogatott Uruguay ellen november 15-én, az új Puskás Ferenc Aréna avatómérkőzésén, melyen elbúcsúzik a válogatottól Gera Zoltán.
A hazai szövetség (MLSZ) tájékoztatása szerint az összes jegy elkelt. Az értékesítés pénteken 10 órakor indult, és két óra alatt több mint 10 ezer, estig pedig 25 ezer belépő talált gazdára. Az első szakaszban csak a Szurkolói Klub tagjai vásárolhattak jegyeket, hétfőtől viszont bárki más is. A fennmaradó belépők aztán hétfőn "szinte azonnal elfogytak". Az MLSZ honlapjának összesítése szerint a jegyek jelentős részéhez klubtagok jutottak hozzá. Az elmúlt napokban majdnem 18 ezer új tag regisztrált a klubtagságra.
A kiemelt érdeklődés miatt az internetes jegyvásárlási felületen a csúcsidőszakban az előszobában nagyjából 17 000 szurkoló várakozott, és bár a rendszer folyamatosan szolgálta ki a jegyigényeket, a sorban állás ideje nem ritkán több órát vett igénybe - közölte az MLSZ. A szurkolók az induláskor nagy számban érkeztek az értékesítési felületre. Itt sokan a számukra kiválasztott jegyekkel hosszú ideig nem zárták le a tranzakciót, tehát nem bonyolították le a vásárlást. Amíg a vásárlás nem történik meg, addig a már egy vásárló által kiválasztott jegyek mások számára nem érhetőek el. Ennek következtében lehettek és voltak olyan időszakok, amikor egyszerre akár több ezer jegy várakozott a vásárlás lezárására. Mivel a rendszer ezeket a jegyeket egy bizonyos idő múlva felszabadítja, ezek újra láthatóvá, eladhatóvá váltak. Ez az oka annak, hogy egy adott pillanatban a vásárlók nem láthattak olyan jegyeket, akár szektorokat szabadnak, amelyek később ismét megvásárolhatóvá váltak.
A Magyarország-Uruguay találkozót a közel 68 ezres Puskás Arénában november 15-én 19 órakor rendezik, a kapukat három órával korábban nyitják. A várható végleges nézőszámnál magasabb 33 évvel ezelőtt volt a magyar labdarúgó-válogatott mérkőzésén: az 1986-os világbajnokságra készülő együttes Brazília felett aratott 3-0-s diadalát 70 ezernél is többen látták a Népstadionban. Az abszolút rekord 1955-ből datálódik, amikor 104 ezren szurkolták végig az Ausztria elleni 6-1-es győzelmet szintén a Népstadionban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza