A legközelebbi bejelentett szolgáltatáskiesés április 21-én lesz, de lesznek további érintett időszakok áprilisban és májusban is.
Egy nemrégiben készült felmérés szerint a magyarok 59 százaléka nem érzi biztonságosnak az internetet, sőt, egy jelentős részük nem akar online vásárolni - mondta Rajnai Zoltán, Magyarország kiberkoordinátora szerda reggel az M1 aktuális csatornán.
A szakember szerint Észak-Európában a megkérdezettek majdnem 80 százaléka úgy nyilatkozott, mindennap vásárol az interneten. Az adatokból arra lehet következtetni, hogy Magyarországon nem fektetnek elég nagy hangsúlyt a biztonságtudatosságra, illetve nem tudják hatékonyan követni a technológia fejlődését.
A digitális gyermekvédelmi stratégia már óvodás kortól kezdve próbálja felkészíteni a célcsoportot a technológia tudatos felhasználására. Ugyanakkor a most tanuló vagy már tanító pedagógusok felkészítésére is nagy figyelmet kell fordítani.
Rajnai Zoltán kitért arra is, hogy miközben a fiatalok folyamatosan használják az okostelefonjukat, az eszközöket nem látják el megfelelő védelemmel, vagyis nem töltenek le vírusirtókat. Pedig a telefonoknál is ugyanolyan körültekintően kell eljárni, mint a számítógépek esetében.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml