Egyesítette erőit két hazai ingatlaniroda, mostantól keresztértékesítés is lesz náluk a lakások és házak terén.
Egy évtized átalakította a lakásszerzés módját: a magyarok egyre nagyobb arányban bérelnek lakást, ugyanakkor egyre többen vannak, akik maguk által épített lakásba költöznek. Átlagosan 3,4 lakásban élik le életüket, de úgy is mondható, háromszor költöznek életükben a magyarok. Az elmúlt évek ingatlanpiaci fellendülését nézve ez a szám várhatóan tovább növekszik majd a következő időszakban.
A KSH 2015-ös lakhatási felméréséből kiderült, hogy mindössze minden tizennegyedik ember éli le az életét abban a lakásban, ahova született. Élete során a magyarok 30 százaléka egyszer, további 30 százaléka kétszer, 33 százaléka még ennél is többször vált otthont. A korábbi, 2003-as felmérés eredményéhez képest többet költözködnek az emberek. Akkor még 3,2, ma átlag 3,4 lakást használ összesen élete során egy ember - olvasható az OTP Ingatlanpont közleményében.
Az elmúlt 12 évben végbemenő változások közül a legmarkánsabb fordulat az albérletek felfutásánál érhető tetten. 2003-ban még a magyarok 10,8 százaléka költözött magánalbérletbe, 2015-re ez az arány közel háromszorosára növekedett, elérte a 27,9 százalékot.
- hívta fel a figyelmet Valkó Dávid, az OTP Ingatlanpont vezető elemzője. Hozzátette, mind vásárlásra, mind albérletre egyre többen vágynak, így a KSH által vizsgált évtizedes tendencia alapján azt várják, tovább fog emelkedni az egy életre jutó költözések száma.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon
- Kissé kettészakad az ország – ezt tartogatja az időjárás
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát