Tavaszi nagytakarítást tartanak április 21-én és 28-án a Nagykörúton és környezetében, továbbá a főváros számos forgalmas közterén és csomópontjában.
A magyarok 70 százalékának van kutyája vagy macskája, és ez nem véletlen: a lakosság 77 százaléka szerint otthonosabb az a ház vagy lakás, amelyben élnek négylábúak is, és közel ugyanennyien gondolják úgy, hogy a kutyák és a macskák családtagok.
A menhelyen élő állatoknak szerencsére jó esélye van arra, hogy otthonra leljenek, ugyanis a reprezentatív kutatás szerint a válaszadók többsége jelenleg is tart kutyát (35 százalék) vagy macskát (14 százalék), vagy mindkettőt (21 százalék) és 20 százalék azoknak az aránya, akik tervezik kisállat beszerzését - ismerteti kutatását a CIB Bank. Ami különösen jó hír a menhely lakóinak: azok, akiknél tervben van egy új házi kedvenc befogadása, sokan (40 százalék) állatmenhelyről szeretnék beszerezni őket, különösen Budapesten erős ez a választás (47 százalék). 61 százalékuk kutyát szeretne, 35 százalékuk pedig cicát.
A kutatás arra is kereste a választ, hogy a magyarok miért kedvelik ennyire a kutyákat és macskákat. A válaszadók több mint kétharmada (68 százalék) szerint a négylábú családtagok enyhítik a magányt, de közel ugyanennyien (67 százalék) mondják azt is, hogy szeretnek játszani velük, vagy, hogy megbízható házőrzőknek tartják őket (66 százalék). A megkérdezettek majdnem fele (45 százalék) szerint a kutyák és a macskák egyaránt remek játszótársai lehetnek a gyerekeknek. A magyar lakosság közel 70 százaléka gondolja úgy, hogy sokkal jobb olyan családban élni, ahol van kutya vagy cica, és közel ugyanennyien családtagként tekintenek háziállatukra.
A megkérdezettek több mint harmada (38 százalék) házban vagy lakásban tartja a kedvencét, és további 27 százalék engedi a macskát, kutyát szabadon ki-be járkálni. Összességében 65 százalék nyilatkozott úgy, hogy a kutya és a macska helye alapvetően az ajtón belül van. A budapesti gazdik 36 százaléka az ágyába is beengedi négylábú barátait.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani