A hatóság csütörtöktől visszavonja a tűzgyújtási tilalmat Csongrád-Csanád, Jász-Nagykun-Szolnok, valamint Hajdú-Bihar vármegye területén.
A modern lakásokban már több a digitális kütyü, mint az emberek vagy a háziállatok. Ennek ellenére az emberek mégsem fordítanak elég figyelmet a számítógépes vírusok elleni védelemre.
Ma már átlagosan 2,4 embert, 0,3 háziállatot és 6,3 csatlakoztatott készüléket találunk lakásonként a Kaspersky Lab felmérése szerint. Ez óriási online összekapcsolódást, és egyben rengeteg veszélyt is jelent, mégis, az emberek 39 százaléka nem gondoskodik készülékeinek védelméről. Pedig minél több ember szörföl a neten egyszerre egy háztartásból, annál nagyobb veszélyek leselkedhetnek rájuk a rosszindulatú programok vagy honlapok miatt.
Az antivírus cég kutatása szerint az emberek 63 százaléka aggódik az adathalász e-mailek és weblapok miatt, emellett az is aggasztja őket, hogy elveszthetik a készülékeiken tárolt privát adataikat (átlagosan 6 készülék csatlakozik fel háztartásonként). Ez a félelem megdöbbentően erős,
Gyakori félelem az is, hogy a személyes adataik illetéktelen kezekbe kerülnek, ezek némelyike olyannyira szenzitív, hogy a felhasználók 44 százaléka nem akarja, hogy bárki más is láthassa azokat. Mivel ezek az adatok meglehetősen fontosak az embereknek, ezért az interneztetők 53 százaléka tart attól, hogy megtámadja készülékét egy, a közelmúltban világszerte végig söprő WannaCry-járványhoz hasonló zsarolóvírus, amely váltságdíj ellenében vagy még akkor sem oldja fel a titkosítást a készülékeken tárolt adatokról.
Míg az adatbiztonság és a felhasználó magánéletével kapcsolatban egyértelmű aggályok merülnek fel, addig nem feledkezhetünk meg azokról a “védtelen" családtagokról sem, akik egyre fiatalabb korban csatlakoznak az internetre. Az emberek 60 százaléka tart attól, hogy a gyerekek számukra nem megfelelő tartalmat láthatnak az interneten.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Bemutatták a speciális, hadseregeknek szánt robotkutyát
- Bóka János az Arénában: igazodás vagy újraegyesítés, ez az unió nagy kérdése
- Megtámadták a Párbeszéd három aláírásgyűjtő standját, feljelentést tettek
- Közel 40 méterrel szárnyalta túl a síugrás világcsúcsát az olimpiai bajnok
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon