A háztartások kétharmadában van használaton kívüli mobil, laptop vagy tablet. Lefelé vásárlással kompenzáljuk az egyelőre még bizonytalan anyagi helyzetünket.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Czinege és Fiai Kft. tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a ThermoShield festékcsalád népszerűsítése során, ezért a hivatal bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást.
A vállalkozás 2011. január 1. és 2012. szeptember 28. között a ThermoShield festékcsalád népszerűsítése során azt állította, hogy a termék számos problémát megszüntet. Megállítható a penészedés, csökkenthetőek a fűtésköltségek, és az allergián is segít: csökkenti a házi por mennyiségét. A vállalkozás pontosan azokat a fogyasztókat akarta megszólítani, és így őket is vezette félre, akik az előbb említett problémákkal rendelkeznek.
A festékeket forgalmazó vállalkozás a vizsgálat során nem tudott az általuk reklámozott eredményeket igazoló bizonyítékokat bemutatni. Csupán azt tudták alátámasztani, hogy a ThermoShield termékek csökkentik a penész kialakulásának esélyét, de nem szüntetik meg azt. Ezenkívül azzal kapcsolatban is voltak adataik, hogy a termékek használata valamilyen szinten védelmet nyújt a környezeti hatásokkal szemben, és alkalmasak az energia-megtakarításra.
A GVH megállapította, hogy a Czinege és Fiai Kft. megtévesztette a fogyasztókat, ezért 1.750.000 Ft bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást. Súlyosbító tényező volt a bírságkiszabásnál, hogy majd' két éven keresztül futó kampánnyal nagyszámú fogyasztót értek el.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza