Az ország lakásállományának több mint 60 százaléka 1990 előtt épült.
Idén karácsonykor még nagyobb teret nyert a mobilinternet az SMS-sel és a telefonhívással szemben - derült ki a friss ünnepi forgalmi adatokból.
Egyre nő a mobilinternet népszerűsége - ez rajzolódik ki a Vodafone kimutatásából, melyben a szolgáltató az ügyfelek december 23-26. közötti forgalmi adatait vizsgálta. Több mint másfélszer annyi adatot használtak a szolgáltató ügyfelei az idei karácsonyi időszakban az előző évhez képest, míg a 2 évvel ezelőtti adatokat nagyságrendileg megtriplázták.
A telefonhívások száma az előző évekhez képest csökkent: 2018. december 23. és 26. között a Vodafone ügyfelei 10 464 892 hívást indítottak a szolgáltató hálózatáról, 10,34 százalékkal kevesebbet, mint tavaly ugyanebben az időszakban.
Idén karácsonykor az ügyfelek 4 522 005 SMS-t és közel 92 601 MMS-t küldtek. 2017 azonos időszakához képest 9,1 százalékkal csökkent az elküldött SMS-ek száma, az elküldött MMS-ek száma pedig nagyjából stagnál.
A növekvő adathasználat miatt váltak népszerűvé a Pass-ok is, amelyek segítségével a rendelkezésre álló adatkeret fogyasztása nélkül, korlátlanul használhatók meghatározott applikációk egészen addig, amíg az előfizetőnek minimális tarifába foglalt vagy vásárolt adatkerete van.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Volodimir Zelenszkij gyorsítást kért az uniós vezetőktől
- Major Veronika az olimpiai kvótaszerzés után: "Nehéz megszólalni"
- Ez történik, ha a mesterséges intelligenciára bízzák egy romantikus film elkészítését
- Ukrán műholdas tévéket állított le egy orosz támadás, az egyiknél az adást is lecserélték
- Exit poll: a HDZ nyert Horvátországban, de nem tud önállóan kormányt alakítani
- Új német kezdeményezés Ukrajna légvédelmének támogatására