Azok, aki postán kapják a nyugdíjat, májusban is a Magyar Posta által kiadott kézbesítési naptárban megjelölt napon számíthatnak a nyugdíj érkezésére.
A férfiak és a nők közel azonos arányban kötnek nyugdíjbiztosítást, a nők viszont korábban kezdenek el felkészülni a nyugdíjas évekre. A 40-es korosztályban a nők kötik a legtöbb nyugdíjbiztosítást, míg a csak pár évvel a nyugdíj előtt ébredők között már 70 százalék a férfiak aránya - derült ki egy friss elemzésből.
Még mindig túl későn kezdenek nyugdíjas éveikről gondoskodni a magyarok, ám ha a tendenciákat figyeljük, egyértelmű javulás érzékelhető - olvasható az NN Biztosító közleményében. 2014 első félévéhez képest, mikor a Motiva nyugdíjbiztosítás megjelent, a szerződők átlagéletkora 3,5 évet csökkent. Vagyis egyre fiatalabban ébredünk rá az öngondoskodás szükségességére.
A megtakarítók között a negyvenesek vannak a legtöbben: tízből átlagosan négy Motiva Nyugdíjbiztosítást kötő ügyfél 40 és 49 év közötti. Tehát az ügyfelek mintegy 40 százaléka 40-es éveiben teszi meg az első érdemi lépéseket a felkészülésre. A biztosító statisztikáiból az is kiderült: negyvenes éveik előtt az ügyfeleknek ma már 16,5 százaléka köt Motiva-szerződést, ami szintén azt jelzi, hogy egyre korábban ébredünk rá az öngondoskodás fontosságára. Összességében minden 25. szerződő még ma is csak 60 éves kora felett kapcsol és kezd gyűjteni idős napjaira.
- magyarázta az eredményeket Szabó Anikó, az NN Biztosító marketingigazgatója.
Ezeken a helyeken igazán gondtalan életet élhetnek a nyugdíjasok 2024-ben: mégis, mi lehet a titkuk?
A magyar idősek boldogságszintje nagyon alacsony, a 70. helyre volt elég a 143-ból a ranglistán. A horvátok ugyan mögöttünk vannak, de előznek a román, szerb,...
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború