200 milliárd felett volt a Posta árbevétele tavaly úgy, hogy több mint kétezerrel kevesebben dolgoznak az állami cégnél.
Sikertörténetté vált a postákon bő egy éve elérhető, nyomdai úton előállított Magyar Állampapír Plusz, amelyből már több mint 270 milliárd forintnyit vásároltak az ügyfelek - írta a Világgazdaság hétfőn a Magyar Postától kapott tájékoztatás alapján.
A dematerializált MÁP Pluszból további 100 milliárd forint feletti értékben kelt el a postán. A társaság tájékoztatása szerint az értékesített állomány közel 30 százalékát Budapesten és Pest megyében vásárolták. A legnagyobb értékben az elmúlt egy évben a Nyíregyháza 1 postán vásároltak az ügyfelek a nyomtatott értékpapírból, mégpedig 2,6 milliárd forintnyit. A második helyezett az eladott mennyiség alapján a Pécs 1 posta, míg a bronzérmet a Miskolc 1 posta viheti el - írta a lap.
A 10 ezer, 50 ezer, 100 ezer, 500 ezer, valamint egymillió és kétmillió forintos címletekben megvásárolható nyomdai MÁP Pluszból a százezer forintos címletet választják a legtöbben. Emellett az 500 ezer és az egymillió forintos címletek a kedveltebbek, a nyári hónapok óta pedig a kétmillió forintos címlet népszerűsége is emelkedik.
A koronavírus-járvány a pénzügyi befektetésekre, így a nyomdai MÁP Plusz piacára is hatással volt. A posta tájékoztatása szerint a márciusban elrendelt veszélyhelyzet miatt az első hetekben érezhetően csökkent a nyomdai MÁP Plusz iránti kereslet: miközben a korábbi heti értékesítési átlag elérte a 6,1 milliárd forintot, március második felében 1,8 milliárdra esett, és a tavaszi időszakban is alacsonyabban maradt. A járvány enyhülésével viszont ismét nőtt a kereslet, az év második felében pedig már folyamatosan emelkedett a nyomdai MÁP Plusz iránti érdeklődés, hozzávetőleg 100 milliárd forintnyi értékesítés realizálódott.
(Fotó: MTI/Balogh Zoltán)
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon
- Kissé kettészakad az ország – ezt tartogatja az időjárás
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát