Már lehet jelentkezni a nyári fesztiválokra önkéntesnek, a résztvevők bepillantást is nyerhetnek a működésbe.
A cél: a pénzügyi kultúra és a pénzkezelési készségek fejlesztése.
A MetLife Alapítvány által 2014-ben indított nemzetközi kezdeményezés, a Life Changer Program célja, hogy elősegítse az általános és középiskolások pénzügyi kultúrájának, valamint pénzkezelési készségeinek fejlesztését. Jelenleg már 24 országban működik, ahol a MetLife jelen van, 12 000 iskolában több mint 700 MetLife önkéntes részvételével zajlik.
Magyarországon 2015. szeptemberében indult el a program 20 középiskolában, amelynek keretében 70 MetLife munkatárs önkéntes alapon oktat több mint 2000 fiatalt. A Life Changer program hazánkban több egymáshoz kapcsolódó elemből áll össze, így része egy gazdasági tematikára épülő iskolai oktatássorozat, ahol a 14-18 év közötti diákok interaktív foglalkozások formájában ismerhetik meg a hamarosan számukra is aktuálissá váló pénzügyeket érintő kérdéseket. További programelem a "Nyílt Munkahely Nap" névre elkeresztelt esemény, amikor a MetLife budapesti központjába látogathat el 15 fiatal és megismerkedhet az ott dolgozók mindennapi munkájával, valamint része még egy online verseny is, ahol a diákoknak 3-4 fős csaptokba szerveződve, egy projektmunkát kell elkészíteniük pontos, minden részletre kiterjedő költségvetéssel és feladattervvel. A 2015-ös program decemberben egy, az online verseny első három helyezettjének rendezett díjátadó eseményével zárul.
Az idei Life Changer programot követően 2016-ban is tovább folytatódik a hazai fiatalok képzése Magyarországon, és a középiskolás korosztály után az általános iskolások kerülnek az oktatás középpontjába!
(X)
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ököllel támadt az őt megbírságoló rendőrre
- Rafah ellen készül Izrael
- Az uniós értékek magyarországi helyzetéről fogadott el állásfoglalást az EP
- Fontos intézkedést vont vissza az NMHH szinte mindenhol
- Két hét alatt 12,5 kilósra nőtt a szegedi „csöppség” – videó
- Sikeres éve volt a MBH Jelzálogbanknak