A legközelebbi bejelentett szolgáltatáskiesés április 21-én lesz, de lesznek további érintett időszakok áprilisban és májusban is.
Pénzügyi ismeretekre éheznek a fiatalok - derül ki az OTP Nyugdíjpénztár friss, reprezentatív kutatásából. A Z generáció úgy érzi, nem elég felkészült a nagybetűs életre - legalábbis, ami az anyagi ismereteket illeti. Legtöbben már általános- és középiskolás korban megkezdenék a tanulást, amiben nagy szerepet szánnának szüleiknek is.
"Ezek a mai fiatalok" tudatosabban kezdenék felnőtt életüket - az OTP Nyugdíjpénztár kutatása szerint. A Z generáció 84 százaléka gondolja úgy, hogy jelenleg nem kap elég pénzügyi ismeretet. A kutatásban megkérdezett fiatalok több mint 70 százaléka szerint a kulcsszerepet a szülők és az iskola töltik be a pénzügyi ismeretterjesztésben, de 35 százalék említette az állam felelősségét is.
A fiatalok 45 százaléka úgy véli, hogy a középiskolás kor lenne a legideálisabb arra, hogy elkezdje a tudását megalapozni az öngondoskodásról, 38 százalékuk azonban még fiatalabb, már általános iskolás korban is hasznosnak érezné a megalapozó ismeretek elsajátításának lehetőségét. Kevesebb, mint 10 százalékuk elégne meg azzal, ha először az egyetemi évek alatt találkozna a pénzügyi alapismeretekkel.
- tette hozzá Horpácsi Krisztina az OTP Nyugdíjpénztár főosztályvezetője, és elmondta: "Bízunk abban, hogy így tovább fiatalodhat az OTP Nyugdíjpénztár új belépőinek átlagéletkora és az időben elkezdett kisösszegű, hosszútávú megtakarításokkal, egyre többeknek válik elérhetővé a boldog nyugdíjaskor."
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban