A háztartások kétharmadában van használaton kívüli mobil, laptop vagy tablet. Lefelé vásárlással kompenzáljuk az egyelőre még bizonytalan anyagi helyzetünket.
A középiskolás korosztály számára hiánypótló, öko- és pénzügyi tudatosságot fejlesztő mobilalkalmazást készített a Pénziránytű Alapítvány. A Zöldiránytű segítségével a fiatalok a hétköznapi döntéseiket és hosszabb távú céljaikat érintő kérdésekben kaphatnak pénzügyi- és környezettudatosságukat fejlesztő tippeket, tanácsokat, jó példákkal fűszerezett friss és gyakorlatias útmutatást.
Az elsősorban középiskolás korosztályt célzó alkalmazás a diákok napi rutinjából kiindulva, először a mindennapi higiéniához, öltözködéshez, közlekedéshez, étkezéshez, a barátokkal való kommunikációhoz nyújt pénztárca- egyben környezetkímélő ötleteket. A fiatalos grafikával ellátott és szakmailag ellenőrzött, hiteles forrásokat felhasználó Zöldiránytű applikáció tudásellenőrző kvízekkel, véleményszavazásokkal, meghökkentő adatokkal és érdekes sztorikkal fűszerezve válik igazán vonzó, gyakorlatias, ugyanakkor attitűdformáló edutainement (szórakozva oktató) eszközzé.
A napi rutin mellett a diákok heti elfoglaltságaikhoz is kaphatnak nagyon hasznos, pénztárca és környezetkímélő ötleteket például a sportolás, a szórakozás, a játék, a bevásárlás, a házimunka vagy a hulladékhasznosítás területéről. Az egészséges életmód, a biztonságos sportolás, a kultúra és a tanulás mellett a családi munkamegosztás fontosságára, társadalmi és egyéni hasznára is felhívja a figyelmet az alkalmazás.
A diákok hétköznapjai mellett az applikáció hosszabb távra is kitekint. Éves tervezőjében az ünnepekkel, családi-, baráti utazásokkal, az önkéntes- vagy diákmunkával kapcsolatos zöldtippek jelennek meg. A továbbtanuláshoz, jogosítvány megszerzéséhez, munkakereséshez, otthonteremtéshez kötődő döntési helyzetek, gondolatébresztő adatok, tanácsok és útmutatások pedig már a hosszútávú, öngondoskodáson alapuló tervező magatartás és a pénzügyekben is a fenntarthatósági szemléletre törekvő attitűd kialakításához járulnak hozzá.
A Zöldiránytű mobilalkalmazás minden fejezete támogatja a fiatalokat abban, hogy összhangot teremtsenek mindenkori jóllétük és jólétük között, s tudatosan figyelhessenek oda döntéseik pénztárcájukra és bolygónkra gyakorolt rövid- és hosszútávú hatásaira.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml