Az MBH Gondoskodás Nyugdíjpénztár és Egészségpénztár legfrissebb kutatása a megtakarítások fontosságáról és támogatottságáról kérdezte pénztárainak tagjait.
Továbbra is alacsony a bankváltások száma a hazai lakosság körében, az ügyfelek háromnegyede az elmúlt 10 évben még egyszer sem váltott pénzintézetet.
Évről-évre egyre alacsonyabb a bankok közötti mobilitás Magyarországon: az elmúlt évben a hazai lakosság mindössze 4 százaléka választott új pénzintézetet. Míg 2013-ban 70% volt azok aránya, akik legalább 10 éve nem váltottak bankot, mára ez 73 százalékra nőtt. A tervezett bankváltás valószínűsége is csökken, és azok is egyre kevesebben vannak, akiket egy-egy jó ajánlattal el lehet csábítani a jelenlegi bankjuktól - tájékoztat friss kutatásáról a Budapest Bank.
A bankok közötti átjárás lassulása annál is inkább meglepő, mivel az ügyfelek között egyre többen vannak, akik úgy vélik, hogy a bankváltás akár kevesebb, mint egy óra alatt elintézhető. A bankváltások alacsony száma mögött továbbra is az áll, hogy a lakosság jelentős része (90%) elégedett a pénzintézetével, és megbízik benne.
{{TRADERAJANLO 46}}
A magyarok többsége a bankváltáshoz képest jóval rugalmasabb, ha munkahelyváltásról vagy új partneri kapcsolatról van szó. Miközben a bankjához az elmúlt 10 évben a megkérdezettek 73 százaléka ragaszkodott, addig korábbi partnerkapcsolata helyett "csak" 65% nem keresett újat, a munkahelyét pedig 56% nem változtatta meg. A bankunkhoz képest mi magyarok még az otthonunkat is könnyebben hagyjuk ott.
A bankokkal szembeni elvárások, a bankválasztás szempontjai között a legmeghatározóbb továbbra is a kedvező díjszabás (68%), valamint a bank ismertsége és jó hírneve (69%). Ezen kívül lényegesek a kényelmi tényezők is, így például a kiterjedt ATM hálózat (60%) és a jó megközelíthetőség (51%).
Már ezt a döntést is kivették a nők a férfiak kezéből? Ebben az ő szavuk a döntő: egyre tudatosabbak
Az egészséges és hosszú élet mellett a pénzügyi biztonság is elsődleges lett a nőknél és erősödött a nők gazdasági jelenléte is.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Női kézilabda és gyönyörű katalán tájak - sport a tévében
- Ilyen nagytakarítást sem látni minden nap – videó
- Vitézy Dávid bejelentette, hogy elindul főpolgármester-jelöltként a választáson
- Megdöbbentő képeket osztott meg a NAV
- Kis híján megölte magát egy utas egy repülőgépen
- Ez a videó lehet a "kármentés" Katalin hercegné balul elsült fotója után