Az elmúlt években megugrott a bankkártyás és átutalási forgalomhoz kötődő visszaélésekből eredő károk értéke Magyarországon.
A családok Babakötvényben tartott megtakarítása tavaly november óta 10 milliárd forinttal, 60 milliárd forintra emelkedett február végére.
Az előző év azonos időszakához mérve (2017. november - 2018. február) csaknem kétszer több Babakötvényt vásároltak a családok gyermekük Kincstári Start-értékpapírszámlájára az elmúlt négy hónap alatt. Az állampapír állományának kiemelkedő növekedési üteme elsősorban a magas kamatnak köszönhető. Emellett azonban az intenzív marketing, valamint a babakötvény.hu weboldalon és a közösségi médiában történt lakossági tájékoztatási kampány is jelentős szerepet játszott abban, hogy tavaly február vége óta 40 milliárd forintról 60 milliárd forintra emelkedett a Babakötvény állománya - közölte az ÁKK.
A Facebookon és a honlapon keresztül érkező lakossági érdeklődések alapján elmondható, hogy a családok tudatosan döntenek és tisztában vannak azzal, hogy a kiemelkedően magas, jelenleg 5,8 százalékos kamatot garantáló Babakötvényt megéri Kincstári Start-értékpapírszámlára megvásárolni. A gyermekük számára Start-értékpapírszámlát nyitó családok száma egy év alatt 34 százalékkal emelkedett.
A magas kamat miatt egyre több szülő dönt úgy, hogy átviszi a Kincstárba a gyermek más pénzügyi szolgáltatónál már meglévő Start-számláját. A befektetés értékálló, hiszen a Babakötvény előző éves átlagos fogyasztói árindex-változás mértéke felett 3 százalékos kamatfelárat garantál. Az Államilag támogatott, egyszeri 42500 forint életkezdési támogatáson túl a család éves befizetéseit az állam 10 százalékkal (maximum évi 6000 forinttal) kiegészíti és jóváírja minden gyermek számláján, amit ott Babakötvény befektetésként könyvelnek el.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban