Csökkent a forgalomba helyezett új autók száma márciusban az egy évvel korábbihoz képest az Európai Unióban.
Egy frissen publikált adatsorból kiderül, hogy az Unió egyes tagországai a bruttó hazai össztermék mekkora hányadát költik sportra, kultúrára és vallásra összesen. Magyarország kiugróan jól szerepelt.
Az Európai Unió tagállamai 2016-ban átlagosan a GDP 1 százalékát költötték rekreációra, vallásra és kultúrára, hasonlóan az előző évhez. Konkrétan olyan kiadásokat kell ezalatt érteni, mint sport és szabadidős létesítmények építése, műsorszórási szolgáltatások költségei, könyvtárak, múzeumok és vallási létesítmények fenntartása, valamint egyéb közösségi szolgáltatások árai. Az Eurosat által készített felmérés országonkénti lebontásban így néz ki:
Ahogy a fenti grafikából is jól látszik, Magyarország magabiztosan vezeti a mezőnyt 3,3 százalékkal, a második Észtország, a harmadik Horvátország 1,8 százalékkal. Az uniós átlag kereken 1 százalék. A lista utolsó helyén Írország kapott helyet, ők a bruttó hazai össztermék fél százalékát költik sportra, kultúrára és vallásra. Az nem derül ki a kutatásból, hogy ezen belül konkrétan mennyi megy el kultúrára, vallásravagy sportlétesítmények építésére.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Karsai Dániel: ha engedélyezett lenne az eutanázia, most akkor sem élnék vele
- Újra bejárja Magyarországot a Google
- Fontos üzentet küldött a lakosságnak az Államkincstár
- Orbán Viktor: eljött az idő, hogy Budapest után Brüsszelben is megmentsük a szabadságot
- Momentum-programbemutató: üzenet Magyar Péternek és a DK-nak
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó