Egyre többször láthatjuk, hogy bár egy-egy multinacionális társaság hatalmas tartalékokkal bír, mégis néhány év alatt csődbe megy, mert a munkavállalóit nem tudja eléggé motiválni. Ugyanakkor, egy hazai családi vállalkozás, ha biztos alapokon áll, szakértő gárdával működik és képes az állandó megújulásra,- akár a nádszál a szélben, elhajlik a szélviharban. Feltéve, ha a speciális, itthoni terep nem szárítja ki a gyökerét.
Az információszerzés, a szórakozás, a gondolkodás képességének a fejlesztése elképzelhetetlen az olvasás és a könyvek nélkül. Ha lazítunk, akkor lektűrt, szépirodalmat, ha tanulunk, akkor szakirodalmat veszünk, és van egy csoportja a könyveknek, amelyeket csak a birtoklásuk tényéért vásárolunk meg. A hasznos és a szép könyvek közül azonban minden olvasó elsősorban a kívül-belül igényes, pontos, szakmailag alapos kiadványokért ad szívesen pénzt. Ahhoz, hogy egy-egy könyvben mindegyik feltétel teljesüljön, az ára is kifizethető legyen és az olvasóhoz is eljusson, egy egész csapatnak kell jól együtt dolgoznia. A könyvkiadásról, a kereskedelemről és az ezzel immár 18 éve foglalkozó családi vállalkozásról beszélgettünk Gál Katalinnal, a Vince Kiadó ügyvezető-tulajdonosával.A cikk teljes szövegét itt olvashatja.
Tucatjával keresik a magyar dolgozókat az osztrákok: 2000 euró havi nettót adnak, gyakorlat sem kell
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Forrnak az indulatok a diákbérek körül: valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak az idősebbeknél?
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom