Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Fizetős online tartalomszolgáltatót indított ART Peep SHOW néven a Szabadszínész. Az online színészkereső adatbázist üzemeltető cég a koronavírus-járvány miatt döntött úgy, hogy lehetőséget teremt a színészeknek a pénzkeresésre az otthonukban készített tartalmak értékesítésével.
"Ne a Facebookra, hanem a Szabad a produkció oldalára készíts tartalmat, mert ezzel segítheted a bajba jutott színészeket, vagy saját magadat!" Ezzel a gondolattal indította útjára a magyar startup új oldalát, ahol - a közösségi médiában tömegesen terjedő ingyenes tartalmak ellenére - pénzt kérnek a színészek által, otthoni körülmények között felvett produkciókért.
- mondták el a kezdeményezésről Gosztonyi Csaba és Lengyel Tamás, a Szabadszínész alapítói. Ezért indítottak egy weboldalt, a Szabad a produkciót, ami - ha megfelelő számú művész csatlakozik hozzá - megváltoztathatja ezt a tabuként kezelt helyzetet: egyszersmind a közgondolkodást. Ráadásul fórumot és bevételt teremthet azoknak, akik most munka és pénz nélkül maradtak.
- így szól a felhívásuk. A befolyt összeget a művészek minden hónap végén felvehetik, de jótékony célra is fordíthatják: három szervezetnek, a a Színházi Szolidaritási Alapnak, a Színházi Dolgozók Szakszervezete Segítsünk Alapítványának vagy a Független Előadó-Művészeti Szövetség segélyalapjának is felajánlhatják.
Az oldalra regisztrálók vállalják, hogy amilyen tartalmat oda pénzért feltöltenek, máshol nem lesz ingyenesen elérhető. A produkciókat az alkotók természetesen népszerűsíthetik, megoszthatják bárhol. Az ART Peep Show indulásának első hetében közel 30 művész töltött fel tartalmat, többek között Bata Éva, Schmied Zoltán, Trokán Nóra, Trokán Anna, Molnár Áron, és az első dalpremier is megvolt: Ember Márk Nem esek szét című dalával.
Forrnak az indulatok a diákbérek körül: valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak az idősebbeknél?
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Fű alatt óriási leépítések zajlanak Magyarországon: már a vendégmunkásokból sem kérnek a nagy gyárak
A munkaerőpiacot érintő problémák kevésbé láthatóak a nyilvánosság számára, mivel nincsenek jelentős létszámleépítésekről szóló bejelentések.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- A dél-koreai kormány kénytelen volt engedni a tiltakozó orvosoknak
- Remény csillant egy harminc éve húzódó konfliktus lezárására
- Nagy valószínűséggel vége Hanga Ádám szezonjának
- Trump-per: felgyújtotta magát egy ember a bíróság épületénél – videó
- Az óvóhelyre kellett menekíteni Kijevben a német gazdasági minisztert
- Jelentős esemény Nicole Kidman pályafutásában