A szellemi munkavállalók között meghaladja a 30%-ot, míg fizikai munkatársak esetében nem ritka az 50-60%-ot meghaladó fluktuációs ráta.
Fizetős online tartalomszolgáltatót indított ART Peep SHOW néven a Szabadszínész. Az online színészkereső adatbázist üzemeltető cég a koronavírus-járvány miatt döntött úgy, hogy lehetőséget teremt a színészeknek a pénzkeresésre az otthonukban készített tartalmak értékesítésével.
"Ne a Facebookra, hanem a Szabad a produkció oldalára készíts tartalmat, mert ezzel segítheted a bajba jutott színészeket, vagy saját magadat!" Ezzel a gondolattal indította útjára a magyar startup új oldalát, ahol - a közösségi médiában tömegesen terjedő ingyenes tartalmak ellenére - pénzt kérnek a színészek által, otthoni körülmények között felvett produkciókért.
- mondták el a kezdeményezésről Gosztonyi Csaba és Lengyel Tamás, a Szabadszínész alapítói. Ezért indítottak egy weboldalt, a Szabad a produkciót, ami - ha megfelelő számú művész csatlakozik hozzá - megváltoztathatja ezt a tabuként kezelt helyzetet: egyszersmind a közgondolkodást. Ráadásul fórumot és bevételt teremthet azoknak, akik most munka és pénz nélkül maradtak.
- így szól a felhívásuk. A befolyt összeget a művészek minden hónap végén felvehetik, de jótékony célra is fordíthatják: három szervezetnek, a a Színházi Szolidaritási Alapnak, a Színházi Dolgozók Szakszervezete Segítsünk Alapítványának vagy a Független Előadó-Művészeti Szövetség segélyalapjának is felajánlhatják.
Az oldalra regisztrálók vállalják, hogy amilyen tartalmat oda pénzért feltöltenek, máshol nem lesz ingyenesen elérhető. A produkciókat az alkotók természetesen népszerűsíthetik, megoszthatják bárhol. Az ART Peep Show indulásának első hetében közel 30 művész töltött fel tartalmat, többek között Bata Éva, Schmied Zoltán, Trokán Nóra, Trokán Anna, Molnár Áron, és az első dalpremier is megvolt: Ember Márk Nem esek szét című dalával.
Rettenetes állapotban a magyar dolgozók mentális egészsége: mindennapos a stressz, szorongás, kiégés
Nem csak a toborzás, a megtartás is komoly kihívásokat állít a munkáltatók elé a pénzügyi és számviteli szektorban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Szánthó Miklós: a békepárti és szuverenista erők összehozása a cél
- A vásárlók indítottak terheléses "támadást" a FoxPost automatái ellen
- Sötét jövőképet fest az IMF a világgazdaságról
- Orbán Viktor: „Alexandra jól halad”
- Új ruhába öltöztetik Szoboszlai Dominikot, és nem is kevésért
- Június közepétől fizet osztalékot a részvényeseinek az Opus