Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
A legtöbben egészségügyi szervezetnek ajánlják fel személyi jövedelemadójuk egy százalékát, de a gyermekvédelmi és az oktatási szervezetek, valamint az állat- és a természetvédelmi szervezetek is népszerűek - írja a Magyar Idők.
A Nézőpont Intézet által a lap számára készített közvélemény-kutatásból kiderült: az aktív keresők (a teljes felnőtt népesség 47 százalékának) 67 százaléka saját bevallása szerint fel szokta ajánlani az adó egy százalékát. Azok körében, akik nem élnek az szja egyszázalékos felajánlásának lehetőségével, egyharmadnyi a jogosult szervezetekben nem bízók aránya.
Az aktív keresők ugyancsak harmada nem bízik abban, hogy a szervezetek szabályosan költik el a pénzt. Az aktív kereső nők nagyobb arányban élnek a felajánlás lehetőségével (71 százalék) mint a férfiak (64 százalék).
Életkor tekintetében a 18-29 éves korosztály a legközömbösebb, bevallásuk szerint mindössze 55 százalékuk él ezzel a lehetőséggel. Az is megfigyelhető, hogy az iskolai végzettség szintjével párhuzamosan emelkedik a felajánlási hajlandóság: minél magasabb végzettségű az adózó, annál nagyobb eséllyel fogja felajánlani az egy százalékot.
Tucatjával keresik a magyar dolgozókat az osztrákok: 2000 euró havi nettót adnak, gyakorlat sem kell
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml