Varga Judit részt vett egy hosszú interjúban Hajdu Péter Frizbi című műsorában, ahol többek között beszélt 16 éves házasságáról Magyar Péterrel és az új szenvedélyéről...
A férfiak és fiatalabbak nagyobb eséllyel kapnak valamilyen jutalmat vagy bónuszt munkáltatójuktól, de ezek is szinte mindig a magas teljesítményhez köthetők. Legtöbben Erzsébet-utalványt kapnak béren kívüli juttatásként, de a SZÉP kártya a legnépszerűbb.
A válaszadók 51 százaléka kap valamilyen bónuszt vagy juttatást munkahelyén. Nem egészen minden ötödik válaszadó esetenként, és minden tizedik fixen, évente kap prémiumot - derül ki a Profession.hu 4814 válaszadó bevonásával készült kutatásának eredményeiből.Azok között, akiket az év végén a teljesítményükért jutalmaznak, a férfiak vannak többségben, közülük 57 százalék, a nők között viszont csak 49 százalék vihet haza extra pénzt. A kor előrehaladtával is csökken az esélye, hogy örüljünk az év végén: az átlagos 53 százalékkal szemben az 50-59 év közötti korosztálynak csak 37 százaléka kap jutalmat.
A SZÉP kártya a legnépszerűbb
Az év közben elérhető munkahelyi juttatások közül a válaszadók több mint fele (51 százalék) kap étkezési Erzsébet-utalványt, míg több mint egy harmaduk (36 százalék) SZÉP kártyát kap munkaadójától. A munkába járást érintő költség kiegészítésben is ugyanennyien részesülnek, míg minden ötödik válaszadó helyi bérletet, illetve önkéntes nyugdíjpénztári tagdíj hozzájárulást kap rendszeresen. Amennyiben lehetőségük lenne bármilyen elérhető juttatási típust választani, legtöbben (53 százalék) a SZÉP kártyát és az Erzsébet-utalványt (51 százalék) választanák, de népszerű a munkába járásra vonatkozó költség-kiegészítés (majdnem 40 százalék) is.
A jelenleginél sokkal többen tartanának igényt teljes életbiztosításra
A vágyakat a valósághoz, azaz a jelenleg kapott juttatásokhoz viszonyítva kiderül, hogy teljes életbiztosítást a jelenleg ebben részesülő válaszadók nyolcszorosa szeretne kapni munkahelyén (a válaszadók 22 százaléka), míg bölcsődei szolgáltatásra, illetve iskolarendszerű képzésre mintegy hatszoros igény lenne (a válaszadók 5, illetve 15 százaléka igényelne ilyen támogatást). A kutatás eredményei szerint népszerű még az üdültetés, a lakáscélú támogatás és a foglalkoztatói nyugdíjszolgáltató is.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében