Már lehet jelentkezni a nyári fesztiválokra önkéntesnek, a résztvevők bepillantást is nyerhetnek a működésbe.
Több mint 38 millió 18-24 év közötti fiatal él az Európai Unióban, akiknek óriási részük még tanul, sokan azonban már el is helyezkedtek. Ugyanakkor jelentős azoknak a fiataloknak is az aránya, akik egyiket sem teszik: se nem dolgoznak, se nem képzik magukat.
2017-ben a 18-24 év közötti európai fiatalok 40,4 százaléka még tanult, 27,4 százalékuk már dolgozott, 17,8 százalékuk pedig egyszerre tanult és dolgozott is - derül ki az Eurostat friss adataiból. A fiatalok 14,3 százaléka azonban egyiket sem csinálta: nem tanultak, nem vettek részt képzéseken, de elhelyezkedniük sem sikerült még.
Olaszországban van a legtöbb naplopó
Tavaly az olaszországi fiatalok közül került ki a legtöbb naplopó, nekik 25,7 százalékuk nem csinált semmit. Az olaszokat a ciprusiak (22,7%), a görögök (21,4%), a horvátok (20,2%), a románok (19,3%) és a bolgárok (18,6%) követték. Szintén 15 százalék feletti a semmittevő fiatalok aránya Spanyolországban (17,1%), Franciaországban (15,6%) és Szlovákiában (15,3%).
A legkevesebb inaktív fiatal Hollandiában van, ahol az arányuk mindössze 5,3 százalék. Szintén alacsony, 10 százalék alatti az arányuk Szlovéniában (8,0%), Ausztriában (8,1%), Luxemburgban (8,2%), Svédországban (8,2%), Csehországban (8,3%), Máltán (8,5%), Németországban (8,6%) és Dániában (9,2%).
Az Európai Unióban megközelítőleg 5,5 millió olyan 18-24 év közötti fiatal volt 2017-ben, akik se nem tanultak, se nem dolgoztak. Ez a szám megegyezik Finnország és Szlovákia teljes népességének számával.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml