A kormány Ifjúsági garancia plusz programja négy pillérre épül: bértámogatásra, lakhatási és utazási támogatásra, valamint átképzésre.
Leginkább a cég támogató programjait díjazzák a dolgozók.
Budapest 2018. november 20. - Idén 18. alkalommal adták át az Aon Legjobb Munkahelyek elismeréseket, mely Magyarország legnagyobb munkavállalói felmérése alapján díjazza a legjobbakat. A Nutricia tápszergyártó és forgalmazó vállalat immár negyedszer részesült az értékes elismerésben az 50-250 fő közötti kategóriában. A cég elsősorban dolgozói támogató programjainak köszönheti az újabb kiemelkedő eredményt.
Jelen munkaerőpiaci helyzetben munkáltatóként egyre nehezebb nemcsak kiérdemelni, hanem megtartani is munkavállalók lojalitását, miközben a legtöbb területen a munkaerő elvándorlása miatt hiány van a képzett dolgozói rétegekből. A Nutricia és a hozzá hasonló cégek azért tudnak sikeresek maradni, mert a mindennapok gyakorlatában is komolyan veszik az értékeiket és igyekeznek rugalmasok lenni a munkavállalói igényekkel szemben.
Az Aon Magyarország felmérése négy fő területet vizsgált -a munkavállalói elkötelezettséget, a hiteles és vonzó munkáltatói márkát, a hiteles vezetést és a teljestmény-központú kultúrát. A Nutricia dolgozói megítélése szerint mind a négy területen kimagaslóan, nem csak az országos átlag, de az elmúlt években a Legjobb Munkahely elismerésben részesültek átlaga felett teljesít. A munkavállalók különösen nagyra értékelik azokat a feltételeket, amiket a cég számukra biztosít; a megkérdezettek 93 százaléka nyilatkozott pozitívan a munkáltatói márkáról.
Ezt az elégedettséget és lojalitást a Nutricia számos egyedi programmal érdemelte ki a munkatársai körében az évek során. A cég számára rendkívül fontos a dolgozók integrálása és reintegrálása a vállalat működésébe. A Nutricia onboarding programja, nem csak az új belépők előtt áll nyitva, de a hosszabb távollét után - például a szülési szabadságról - visszatérőket is segíti, hogy ismét becsatlakozzanak a vállalat működésébe; tréningek és az úgynevezett Buddy system, azaz egy lelkes szenior kolléga támogatása segíti őket.
A Nutricia számára különösen fontosak a családi értékek, a cég vállalati kultúrájának fontos része a családok segítése, egy olyan légkör és cégkultúra kialakítása, ahol a dolgozók a munkát a magánélettel össze tudják egyeztetni. A vállalat munkavállalói iránti elkötelezettsége hívta életre a ’Stand by Families’ elnevezésű családbarát programukat is, mely a kismamákon túl az egész család támogatására kiterjed.
"Bizonyára mindenki érzékeli, hogy a dolgozók megtartása egyre nagyobb kihívást jelent tekintettel a gyorsan változó környezet, a rohanó életmód, a munkahely szerepének és fogalmának átértékelődése miatt - mondta el Dr. Kralovánszky Gábor, a Nutricia Early Life Nutrition országos vezetője. - Éppen ezért nagyon örülünk a most elért eredményünknek, ami egyben azt is jelenti, hogy sikerült megőrizni azokat az értékeket, amelyekre büszkék vagyunk és a munkatársaink értékelnek és elismernek."
"Az Aon Legjobb Munkahelyek díja azért is értékes számunkra, mert a vállalat dolgozóinak véleményét tükrözi - mondta el Dr. Katona Beatrix, a Nutricia Advance Medical Nutrition regionális vezetője. - A díj megerősít minket abban, hogy érdemes foglalkozni a munkatársainkkal. Fontosak az anyagi juttatások, de ennél sokkal többet számít, hogy a kollégák érezzék, hogy a munkaadójukra minden élethelyzetben számíthatnak, és hogy olyan munkakörnyezetet alakítsunk ki, ahová ők is szívesen járnak dolgozni."
(x)
Forrnak az indulatok a diákbérek körül: valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak az idősebbeknél?
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Fű alatt óriási leépítések zajlanak Magyarországon: már a vendégmunkásokból sem kérnek a nagy gyárak
A munkaerőpiacot érintő problémák kevésbé láthatóak a nyilvánosság számára, mivel nincsenek jelentős létszámleépítésekről szóló bejelentések.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Juhász Péter lesz Szentgyörgyvölgyi Péter kihívója az V. kerületben
- Világháborús gránátra futott a kombájn Szerencsnél
- Washingtonból hívták telefonon Izraelt
- Az ukrán elnök megölését tervezték lengyel-orosz összefogással
- Ukrajna érdemrenddel tünteti ki Alain Delont
- Máris itt a Kínai Nagydíj - sport a tévében