A legközelebbi bejelentett szolgáltatáskiesés április 21-én lesz, de lesznek további érintett időszakok áprilisban és májusban is.
Több tízezerrel csökkent a hitelkártyák száma az év elején, de tulajdonosaik egyre tudatosabban használják azokat - írja pénteki számában a Világgazdaság.
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) adatai szerint hiába akcióznak a hitelintézetek egyre intenzívebben, a lakosság nem vevő a hitelkártyákra. Az idei első negyedévben "eltűnt" 62 ezer hitelkártya, számuk így 1,31 millióra, négyéves mélypontra esett vissza. Az adatok viszont azt mutatják, hogy aki mégis megtartja hitelkártyáját, az egyre gyakrabban veszi elő.
Az első negyedévben 13,6 százalékkal nőtt tavalyhoz képest a hitelkártyás vásárlások száma, értékük pedig 14,7 százalékkal bővült. Belföldön összesen több mint 18,7 milliószor kerültek elő ezek a kártyák vásárlás során, eközben a kártyabirtokosok 136,5 milliárd forintot költöttek velük. A hitelkártya-használat tekintélyes részét az internetes vásárlások adják, belföldi webáruházakban 1,034 milliószor, külföldiben pedig 589 ezerszer használtak ilyen kártyát. Magyarországon 13,4 milliárdot, külföldön 8,2 milliárdot költöttek így.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom