A magyar városlakók túlnyomó többsége további óvintézkedéseket sürget az extrém csapadékcsúcsok és a villámárvizek ellen.
Még 1994-ben egy pécsi alagsori műhelyben indult az a kreatív vállalkozás, ami a KLOÉ nevet viseli és azóta országos és nemzetközi szinten is ismert márkává nőtte ki magát, legyen szó esküvői ruháról vagy mindennapi darabokról.
Alapítóját, arcát és a divattervezőt (akiről a márka a nevét is kapta), Klotz Editet akkor is ugyanaz vezérelte, mint ma: az az öröm, amit egy-egy kézzel készített ruha adhat, ami számára az igazi ajándék. A folyamatosan változó gazdasági környezetben azonban nem könnyűek a mindennapok, ám a hitelesség, megbízhatóság, pontosság, korrektség és minőség örök érvényű garanciát biztosít a sikerhez.
Nem csak munka, hanem kikapcsolódás, öröm, hobbi és hivatás is egyben, mert mindig itt van velem és benne van a lelkem. Nem túlzás azt állítani, hogy ez az egész életem a család mellett.
Az 1990-es évek elején magyar divattervező olyan ritkának számított, mint a fehér holló. Editet leginkább a ruhakészítés ragadta meg, mint egy olyan, kreatív munka, ami során elindulunk egy sík anyagból, és a formák, ötletek alapján lesz belőle valami nagyon különleges és egyedi.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Rejtélyes betegségben halt meg két vadász – a zombiszarvaskór lehet a felelős
- Rekordhosszan volt covidos, ritkaság történt a szervezetében
- Kiszámolták, mekkora gazdasági veszteséget okozott Németországnak az ukrajnai háború
- Nagy Márton azt javasolja, a kormány avatkozzon be az üzemanyagárakba
- Rókusfalvy Pál: van néhány magyar szőlőfajta, amely kitörési pont lehet a nemzetközi piacokon
- Önkénteseket keresnek az utcai sportok budapesti olimpiai fesztiváljára