A félrevezető levélben a Magyar Nemzeti Bank és több pénzintézet logója is szerepel, de ettől a levél még nem hiteles.
Ebben az időszakban jellemző, hogy többen oldják meg az ajándékvásárlást hitelből, különösen akkor, ha valami nagyobb dolgot szemeltek ki. A boltokban már javában zajlik a karácsonyi roham, mindenki igyekszik még most lebonyolítani az ajándékvásárlást. Hogy ebben az időszakban mennyire jellemző minta az, hogy hitelből vásárolják meg a fogyasztók a nagyobb ajándékokat, arról Forró Attila, a Takarékban retail üzletágának vezetője nyilatkozott a HelloVidéknek.
A karácsonyi készülődések szerves része az ajándékok készítése, beszerzésére, megvásárlása. A banki ügyfelek körében, korosztálytól függetlenül, ebben a téli időszakban megnő az érdeklődés a fogyasztási hitelek iránt - mondta Forró Attila és hozzátette, hogy ugyanakkor jellemző, hogy az idősebbek inkább a megtakarításukra építve készülnek a karácsonyra. Elsősorban a közép és a fiatalabb korosztályra jellemzőbb a hitelfelvétel ilyenkor, ők érdeklődnek élénkebben.
- mondta el a retail üzletág vezetője, és folyatatta: ugyanezen ügyfélkör jellemzően a családtagok átmeneti kisegítésére, megsegítésére vagy kisebb orvosi beavatkozások finanszírozására igényli a kisebb összegű fogyasztási hiteleket: a személyi kölcsönt vagy a folyószámlahitelt.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Kémkedéssel gyanúsított kettős állampolgárokat vettek őrizetbe Bayreuthban – merényletre készültek
- Fontos gyakorlati tudnivaló derült ki az otthonfelújítási programról
- Segítséget nyújt az állam a Hotel Silvanus helyreállításához
- Szorult helyzetben a horvát választás győztese, hónapokig húzódhat a kormányalakítás
- Nem kérdés, marad a Farkasok mestere
- Tüntettek a Diószegi utcai házak állami kisajátítása ellen